• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy warto zmienic język

Mały hosting, OGROMNE możliwości
0 głosów
1,098 wizyt
pytanie zadane 6 marca 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez fenq80 Bywalec (2,940 p.)
Witam. Jestem studentem informatyki. Zaczynałem od c++ po jakimś czasie porzuciłem go na rzecz c# i po jakimś czasie nauki c# ( umiem obiektowosc, dziedziczenie , wielowątkowość , LINQ , serializacje, podstway MVC w asp.net) stwierdziłem że webdevelopment nie bardzo mnie kręci za to kręci mnie pisanie na platformy mobilne( narazie android). Z racji że zbliżają się wakacje planowałem poszukać i podjąć jakiś wakacyjny staż . I tutaj pytanie czy powinienem teraz zmienić język na jave lub jeszcze coś innego żeby podążyć tą ścieżką (tworzenie mobilnych apek) która bardziej mnie kręci? No i zostało bardzo mało czasu do wakacji (~4 miesiace) i nie wiem czy zdążę sięrozwinąć do tego stopnia by podjąc staż lub pracę  jako android developer zwłaszcza że staży raczej nie widziałem.

Proszę o wskazówki i pomoc w wyborze gdyż sam ciągle się waham i nie potrafię podjąć decyzji.
1
komentarz 6 marca 2018 przez Benek Szeryf (93,850 p.)

Proszę o wskazówki i pomoc w wyborze gdyż sam ciągle się waham i nie potrafię podjąć decyzji.

Nie żartuj, że decyzję o swojej przyszłości powierzasz anonimowym użytkownikom forum...

komentarz 6 marca 2018 przez fenq80 Bywalec (2,940 p.)
Napisałem "Proszę o wskazówki i pomoc". Nie napisałem nigdzie "wybierzcie za mie", lub "powiedzcie co mam wybrać". Chcę znać tylko zdanie innych a ostateczna decyzja zostanie podjęta na podstawie róznych czynników .
komentarz 6 marca 2018 przez Secrus Nałogowiec (32,880 p.)

@fenq80, Możesz spróbować Kotlina, jako że Google promuje go jako główny język na Androida. O ile wiem to ludzi w tym obeznanych dużo nie ma, więc miałbyś dodatkowy atut przy ew stażu/pracy