• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia, matematyka, programowanie, fizyka

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,654 wizyt
pytanie zadane 3 stycznia 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez dubai1g Nowicjusz (120 p.)
Witam serdecznie,

potrzebuję życiowej porady. Jestem studentem 1 roku informatyki inżynierskiej. Niestety ku mojemu rozczarowaniu nie dostałem zaliczenia z przedmiotów: matematyka, fizyka oraz tzw. wprowadzenia do informatyki czyli arytmetyki binarnej/maszyny turinga etc.

Całym serduszkiem nienawidzę fizyki, po prostu nie trawię tej dziedziny (z wyjątkiem wersji popularno-naukowej, którą uwielbiam) oraz słabo nauczanej matematyki. Mam też problem z zapałem, wyczerpuje się tak szybko jak się pojawia. Nie potrafię nauczyć się czegoś co mnie nie interesuje, nie wiem dlaczego, wiedza po prostu jest natychmiast wypychana - matematyka, fizyka, zagadnienia z np. maszyny turinga. Wiem, że studia w takim przypadku odpadają. Lubię programować, rozwiązywać problemy, ale nie te matematyczne, tylko logiczne.

Pytanie jest takie, czy warto? Czy może olać studia i zacząć spełniać się inaczej? Jakie proponujecie mieć papierki, żeby łatwiej znaleźć pracę? Skoro studia odpadają, warto uczyć się samemu, czy na przykład udać się na płatne kursy programowania żeby mieć certyfikaty? Ukończyłem technikum informatyczne z tytułem.

6 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 3 stycznia 2018 przez k.wichura Pasjonat (19,870 p.)
Zamiast płakać nad sobą to zacznij coś robić. Fizyki i matmy nie nauczysz się noc przed kolosem. Siadasz dwa tygodnie wcześniej i robisz zadania. Jak po tych dwóch tygodniach nie polubisz matmy, to wtedy zdecyduj, że coś rzucasz.
komentarz 3 stycznia 2018 przez dubai1g Nowicjusz (120 p.)