• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Samodzielna nauka programowania

Object Storage Arubacloud
+1 głos
303 wizyt
pytanie zadane 22 listopada 2023 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez M4jk3l07 Początkujący (290 p.)

Witam

Jestem w drugiej klasie technikum na profilu technik-programista. Mimo że oczywiście mamy przedmioty zawodowe pod ten zawód to jednak, ja chciałbym też samemu się uczyć w domu żeby umieć więcej rzeczy niż ze samej szkoły. Dlatego chciałem zapytać: na jakim jednym języku mógłbym się skupić, z którego wiedza najbardziej by mi się w przyszłości do pracy przydała? I jak macie propozycje jakiego języka najbardziej warto, to czy znacie jakiś kanał/serię kursów na yt z którego mógłbym się tego języka uczyć poza oczywiście Pasją Informatyki? 

komentarz 23 listopada 2023 przez j23 Mędrzec (194,920 p.)

Dlatego chciałem zapytać: na jakim jednym języku mógłbym się skupić, z którego wiedza najbardziej by mi się w przyszłości do pracy przydała?

A w tej pracy co miałbyś robić?

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 23 listopada 2023 przez marcin99b Szeryf (82,180 p.)
Zasada nr 1 - W pierwszej kolejności najlepiej nauczyć się wyszukiwania rzeczy w internecie, bez tego nie przetrwasz, a akurat na ten temat masz mnóstwo treści w internecie

Zasada nr 2 - Nie uczyć się z "Pasji Informatyki", tam większość to fajne jakościowo materiały, ale stworzone pod program nauczania, te treści dadzą ci same 5 w szkole ale mało realnej i aktualnej wiedzy

Zasada nr 3 - Ucz się różnych rzeczy, kombinuj, często jest tak że bardzo dużo czasu ludzie spędzają nad "co wybrać" a prostą weryfikacje da sie zrobić nawet w kilka dni. Na pewno nie warto sugerować się subiektywnymi opiniami "bo ja lubie", bo łatwo w ten sposób wybrać coś irytującego - posprawdzaj samemu to sie dowiesz co lubisz
0 głosów
odpowiedź 23 listopada 2023 przez niezalogowany