Wracam z kolejnym problemem w OpenGL (glad/glfw). Jak dobrze rozumiem mój viewport ma koordynaty rozciągnięte na x i y od -1 do 1. Chciałam narysować mały trojkąt w lewym górym rogu.
-1.0f, 1.0f,0.0f, //0
-0.8f, 1.0f,0.0f, //1
-1.0f, 0.8f,0.0f //2
przy pomocy indices ustawiam kolejnosc : 0,1,2
i super, działa tak jak chce, robi się mały trójkąt w lewym górym rogu. Teraz chce narysować drugi taki sam trójkąt tylko poniżej więc dopisuje
-0.8f, 0.8f, 0.0f, //3
-1.0f, 0.6f, 0.0f, //4
i kolejnosc: 0,1,2,2,3,4
powinno być cacy, a wychodzi jakiś bardzo dziwny trójkąt. Próbowałam więc usunąć ten 1 trójkąt i rysować tylko drugi i wygląda tak jakbym źle podawała koordynaty nr 3 i 4, ale rysowałam to na kartce już kilka razy i dalej uważam, że są poprawne... gdzie jest błąd w moim rozumowaniu?