• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed problem z glGetActiveUniformsiv OpenGL

Cloud VPS
0 głosów
406 wizyt
pytanie zadane 25 kwietnia 2023 w OpenGL, Unity przez RufinB Bywalec (2,020 p.)
zamknięte 25 kwietnia 2023 przez RufinB
static const GLchar* LightNames[] = { "LightRotate","LightRotate.rot[0]","LightRotate.rot[1]",
		"LightRotate.rot[2]","LightRotate.rot[3]" ,"LightRotate.rot[4]" ,"LightRotate.rot[5]" ,
		"LightRotate.rot[6]","LightRotate.rot[7]" };
void GetAccessToUniformBlock(GLuint prog, int n, const GLchar** names,
	GLuint* ind, GLint* size, GLint* ofs,
	GLuint* bpoint){
	GLuint ufi[32];
	*ind = glGetUniformBlockIndex(prog, names[0]);
	glGetActiveUniformBlockiv(prog, *ind, GL_UNIFORM_BLOCK_DATA_SIZE, size);
	if (n > 0) {
		glGetUniformIndices(prog, n, &names[1], ufi);
		glGetActiveUniformsiv(prog, n, ufi, GL_UNIFORM_OFFSET, ofs);
	}
	*bpoint = NewUniformBindingPoint();
	glUniformBlockBinding(prog, *ind, *bpoint);
	ExitIfGLError("GetAccessToUniformBlock");
}

Program podczas działania wykrywa błąd i uruchamia procedure ExitIfGLError. Po za komentowaniu procedury glGetActiveUniformsiv program nie wywołuje ExitIfGLError

fragment shader:

uniform LightRotate{
	mat4 rot[8];
} lightMat;

 

komentarz zamknięcia: znalazłem odpowiedz
komentarz 25 kwietnia 2023 przez RufinB Bywalec (2,020 p.)
już znalazłem odpowiedz

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 316 wizyt
pytanie zadane 1 sierpnia 2020 w OpenGL, Unity przez tonn204 Mądrala (7,470 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 160 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 357 wizyt
pytanie zadane 18 lipca 2020 w OpenGL, Unity przez tonn204 Mądrala (7,470 p.)

93,488 zapytań

142,422 odpowiedzi

322,773 komentarzy

62,907 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...