• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wysoki ping tylko w jednej grze

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
+1 głos
912 wizyt
pytanie zadane 21 listopada 2021 w Sieci komputerowe, internet przez bf5mnielaguje890 Nowicjusz (130 p.)

WItam. Mam mały problem i może tutaj uzyskam trochę odpowiedzi bo jestem zielony w tym temacie. Jest opcja że przez to że w bf5 gra 128 graczy na siebie to ten internet mój akurat w tej grze nie wyrabia? I jak mozna to by było naprawic?

Pobrałem ostatnio sobie grę Battlefield 5 i pierwszego dnia grając było wszystko w porządku. Następnego dnia już nie było tak kolorowo bo wchodząc do bitwy mam 350ms+ (sprawdzałem w cmd na ping www google pl ) Nie było by w tym nic nadzwyczajnego bo mam słaby internet ale w innych grach (LoL, WoW) mam normalny ping. I to co jeszcze ostatnio odkryłem to to że ping wzrasta tylko wtedy gdy gra jest zmaksymalizowana, jak dam alt tab i gierka jest zminimalizowana ping w cmd szybko spada do normalnych wartości.

Fotka z CMD

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Miłego dnia.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 listopada 2021 przez Wiciorny Ekspert (281,350 p.)
Twoj ping jest wynikiem łącza, przepustowości, ale w tym wypadku ... kwesti serwera na którym grasz w BF5, lokalizacja wpływa na ping znacząco, nie tylko rejon, ale samo miejsce tego serwera.
Dlatego być może na 1 grze na innym serwerze jest lepiej, a na drugim czasami nie będzie dało się grać.

Jeśli serwer jest słabej jakości, to tak ilość graczy będzie powodować wzrost pingów dla każdego z nich.
komentarz 21 listopada 2021 przez bf5mnielaguje890 Nowicjusz (130 p.)
Grałem teraz jakieś 3 godziny i w każdej grze dziś wyglądało to tak że ping raz się zwiekszał i za chwile malał i tak w kólko, na różnych serverach. W BF1 też są gry po 128 graczy i tak problemu nie mam.