• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

studia informatyczne a matura z samej matematyki

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
365 wizyt
pytanie zadane 1 czerwca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez razdwa3 Nowicjusz (120 p.)
Cześć. Na początku przepraszam za tysięczny temat tego typu na forum, jednak żaden z kilkudziesięciu wcześniej przeze mnie przeczytanych nie pomógł mi w podjęciu decyzji.

Jestem absolwentem technikum ekonomicznego, a w przyszłym tygodniu zaczynam matury. Z podstaw nie będę miał problemów, polski napiszę na około 80%, a matematykę i angielski może nawet na 100%. Natomiast z przyczyn częściowo niezależnych, a częściowo z mojej własnej głupoty wybrane rozszerzenia to matematyka i geografia - w skrócie sytuacja wyglądała tak, że w drugiej klasie dyrekcja narzuciła nam takie właśnie rozszerzenia, a ponieważ ani technikum nie było ''elitarne'', ani my jako klasa nie byliśmy jakoś specjalnie wybitni, to po dwóch tygodniach rozszerzenia wszyscy wymiękliśmy, i nauczyciel robił odtąd samą podstawę (bo w domyśle wszyscy mieli zdawać geografię). W klasie trzeciej, gdy przyszło do składania deklaracji maturalnych postanowiłem jednak spróbować moich sił w starciu z rozszerzoną matematyką, uczyłem się zupełnie sam, od zera, w wyniku czego mogę spodziewać się wyniku w granicy 80-90%. Planowałem studia informatyczne, a ponieważ dowiedziałem się, że liczy się na nich tylko matematyka, to nie przejmowałem się pozostałymi przedmiotami. No i dopiero niedawno szukając uczelni dla siebie odkryłem (brawo ja xD), że na zdecydowanej większości z nich oprócz matmy wymaga się również fizyki/informatyki, a nawet języka obcego.