• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia Informatyczne

Object Storage Arubacloud
+1 głos
415 wizyt
pytanie zadane 18 marca 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Szubidubiczuk Nowicjusz (150 p.)
Nie jestem pewny czy to odpowiednie miejsce na tego typu pytanie, ale zapytać nie zaszkodzi. Jestem uczniem 3 klasy liceum na profilu humanistycznym, ale na 3 miesiące przed maturą stwierdziłem że polonistyka czy psychologia to to nie jest to czym chce się zajmować do końca życia. Postanowiłem więc zrobić rok przerwy, ostro uczyć się matematyki rozszerzonej i za rok pisać z niej maturę, a potem dostać się na studia informatyczne. Chce was spytać,czy rok intensywnej pracy pozwoli mi osiągnąć wystarczający wynik żeby dostać się na informatykę? Nigdy nie miałem problemu z matematyką, ale miałem tylko podstawę więc się waham. Ciekawi mnie informatyka, czytam teraz książkę o pisaniu w C++ i naprawdę mi się to podoba, ale nie wiem czy nie porywam się trochę z motyką na słońce.

4 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 19 marca 2019 przez Kaper99 Użytkownik (660 p.)
Popieram przedmówcę, dostać się na te studia to pół biedy, bo tutaj czekają na Ciebie liczne atrakcje jak np. matematyka dyskretna. Jestem na pierwszym roku i jedyne czego się uczymy to matematyka, programowanie zeszło na drugi plan.
Jeśli matematyka Ci leży i wiesz, że dasz rade się przygotować no to jasna sprawa. Próbuj!
+2 głosów
odpowiedź 19 marca 2019 przez Akiro Bywalec (2,910 p.)