• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Animacja dziala sama a nie odpala sie na przycisk "x" tak jak mam w skrypcie :(

Object Storage Arubacloud
0 głosów
176 wizyt
pytanie zadane 9 marca 2019 w C# przez Gracjan Timm Nowicjusz (160 p.)
zmienione kategorie 9 marca 2019 przez Gracjan Timm

Napisalem skrypt wedlug ktorego animacja ma dziala c po wcisnieciu przycisku "x" jednak tak sie nie dzieje a animacja caly czas odtwarza sie samoistnie 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class glowa : MonoBehaviour
{
    public Animator anim;
   
    void Start()
    {
        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();
    }
    
    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))
            anim.Play("leb");
    }
}

 

komentarz 9 marca 2019 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Zmien kategorie na "OpenGL, Unity". Nie pytaj dlaczego OpenGL i Unity są razem bo nie mam pojęcia XD

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 marca 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)

nie powinno być tak ? :


using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
 
public class glowa : MonoBehaviour
{
    public Animator anim;
    
    void Start()
    {
        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();
    }
     
    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))
      {
            anim.Play("leb");
      }
    }
}

 

komentarz 9 marca 2019 przez Gracjan Timm Nowicjusz (160 p.)
Moze i tak ale nie dzila :/ i takie cos wyskakuje Invalid Layer Index '-1'
UnityEngine.Animator:Play(String)
komentarz 9 marca 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using UnityEngine.Animator:Play(String);

public class glowa : MonoBehaviour

{

    public Animator anim;

     

    void Start()

    {

        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();

    }

      

    void Update()

    {

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))

      {

            anim.Play("leb");

      }

    }

}

a jak nie zadziała to spróbuj tak :
 

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using UnityEngine.Animator:Play;

public class glowa : MonoBehaviour

{

    public Animator anim;

     

    void Start()

    {

        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();

    }

      

    void Update()

    {

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))

      {

            anim.Play("leb");

      }

    }

}

 

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 317 wizyt
–1 głos
0 odpowiedzi 106 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 945 wizyt
pytanie zadane 12 maja 2019 w C# przez edtjyuh Nowicjusz (220 p.)

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...