• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Animacja dziala sama a nie odpala sie na przycisk "x" tak jak mam w skrypcie :(

VPS Starter Arubacloud
0 głosów
171 wizyt
pytanie zadane 9 marca 2019 w C# przez Gracjan Timm Nowicjusz (160 p.)
zmienione kategorie 9 marca 2019 przez Gracjan Timm

Napisalem skrypt wedlug ktorego animacja ma dziala c po wcisnieciu przycisku "x" jednak tak sie nie dzieje a animacja caly czas odtwarza sie samoistnie 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class glowa : MonoBehaviour
{
    public Animator anim;
   
    void Start()
    {
        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();
    }
    
    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))
            anim.Play("leb");
    }
}

 

komentarz 9 marca 2019 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Zmien kategorie na "OpenGL, Unity". Nie pytaj dlaczego OpenGL i Unity są razem bo nie mam pojęcia XD

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 9 marca 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)

nie powinno być tak ? :


using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
 
public class glowa : MonoBehaviour
{
    public Animator anim;
    
    void Start()
    {
        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();
    }
     
    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))
      {
            anim.Play("leb");
      }
    }
}

 

komentarz 9 marca 2019 przez Gracjan Timm Nowicjusz (160 p.)
Moze i tak ale nie dzila :/ i takie cos wyskakuje Invalid Layer Index '-1'
UnityEngine.Animator:Play(String)
komentarz 9 marca 2019 przez MiszczuBD Mądrala (5,320 p.)
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using UnityEngine.Animator:Play(String);

public class glowa : MonoBehaviour

{

    public Animator anim;

     

    void Start()

    {

        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();

    }

      

    void Update()

    {

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))

      {

            anim.Play("leb");

      }

    }

}

a jak nie zadziała to spróbuj tak :
 

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using UnityEngine.Animator:Play;

public class glowa : MonoBehaviour

{

    public Animator anim;

     

    void Start()

    {

        anim = gameObject.GetComponent<Animator>();

    }

      

    void Update()

    {

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.X))

      {

            anim.Play("leb");

      }

    }

}

 

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 300 wizyt
–1 głos
0 odpowiedzi 102 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 923 wizyt
pytanie zadane 12 maja 2019 w C# przez edtjyuh Nowicjusz (220 p.)

92,455 zapytań

141,263 odpowiedzi

319,099 komentarzy

61,854 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Akademia Sekuraka 2024 zapewnia dostęp do minimum 15 szkoleń online z bezpieczeństwa IT oraz dostęp także do materiałów z edycji Sekurak Academy z roku 2023!

Przy zakupie możecie skorzystać z kodu: pasja-akademia - użyjcie go w koszyku, a uzyskacie rabat -30% na bilety w wersji "Standard"! Więcej informacji na temat akademii 2024 znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...