Witam, projekt bazuje na JS (w tym HTML/CSS), PHP oraz MySQL.
Jest to gra renderowana w JS w przeglądarce, wszystkie akcje w niej są wysylane jako request przez ajax, dlatego ingerencja w kod JS nic nie zrobi, odswieżanie EQ, sprawdzanie czy można uzyc dany przedmiot itd. jest wykonywane po stronie php, w zasadzie wszystko po tej stronie jest wykonywane, JS służy tylko do stworzenia ladnej, grywalnej oprawy, podczas gry takich requestow wykonuje sie mnostwo (do 100 / minute) gracz ma dostęp do gry po zalogowaniu się na konto oraz na stronach np. profilu może wyswietlać postępy z gry (operowanie na swojej bazie).
Prócz biednego Jquery, nie używam niczego innego, aplikacja wydaje się być bezpieczna, jedynym problemem który mialem to botowalność gry, np. zamiast szukać danej rzeczy wystarczylo wyslać odpowiedni request z swojej sesji do pliku php aby wykonać rzecz, ale z tym sobie poradzilem.
W grze można spotkać inne postacie użytkownikow, lecz nie ich samych (AI na podstawie danych z bazy innego użytkownika), gracz gra sam na swojej planszy.
Projekt rozwijam i wydaje mi się być bardzo fajny, przynajmniej jego rozwój sprawia mi wiele przyjemności, ale zastanawiam się, jakie technologie powinno się wykorzystywać do takich aplikacji? Wymagających stalych połączeń z bazą w celu aktualizowania danych po stronie gry renderowanej w JS?
Będę wdzięczny za pomoc <3