• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Studia/Informatyka/Przyszłość

Object Storage Arubacloud
–2 głosów
398 wizyt
pytanie zadane 29 lipca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bizen Nowicjusz (120 p.)
zamknięte 29 lipca 2017 przez Bizen
Hej wszystkim. Myślę że najlepiej będzie jak opowiem wszystko prosto z mostu.
Jestem po 3 roku Technikum (Informatyk) i szykuję się już do Matury ( +Poszukiwanie Uczelni na którą chcę iść, co chcę w życiu robić itp.).Dodam tylko że z tym co się uczymy w szkole nie mam żadnego problemu, w sumie siedzę przy kompie od kiedy miałem 4-5 lat więc można powiedzieć że większość życia z nim spędziłem. Problem mam taki że autentycznie nie mam zielonego pojęcia za co się zabrać, i w którym kierunku zmierzać. Zrobiłem już testy predyspozycji zawodowych i pani doradziła mi SGH, szczerze przez pierwszy miesiąc bardzo mi się to podobało, ułożyłem sobie plan jak się tam dostać, co trzeba będzie dopracować itp., ale szczerze jak zadaje sobie pytanie p.t. : "co będę robił po tej uczelni" to nie mam zielonego pojęcia i się jakoś w tym nie widzę ( biurokracja, wyścig szczurów itp.). Teraz myślę nad informatyką lecz nie wiem jaka dziedzina mnie interesuje ( tak w 100%). Pytania mam do was takie: w jaki sposób szukaliście własnej drogi i dziedziny z informatyki w której jesteście najlepsi ? Czy ktoś z was studiuje/studiował na PW i mógłby opowiedzieć trochę o tym jak wygląda tam nauka (Ludzie, wykładowcy, zajęcia itp.)
komentarz zamknięcia: Dostałem odpowiedź

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 29 lipca 2017 przez Jedras Maniak (54,860 p.)

"co będę robił po tej uczelni" to nie mam zielonego pojęcia i się jakoś w tym nie widzę ( biurokracja, wyścig szczurów itp.).  Teraz myślę nad informatyką lecz nie wiem jaka dziedzina mnie interesuje ( tak w 100%).