• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

PHP czy JAVA co lepiej zgłębić

Object Storage Arubacloud
+1 głos
2,008 wizyt
pytanie zadane 2 lipca 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Artur313 Użytkownik (790 p.)
Witam serdecznie mam następujące pytanie jestem świeżo po technikum informatycznym e12 zdane e13 zdane e14 teoria zdana praktyka mam nadzieję także  (wyniki w sierpniu ) od października idę na studia zastanawiam się co lepiej rozwijać i w jakim kierunku iść JAVA czy PHP ? Jeśli ktoś ma sugestie to proszę o pomoc z góry dziękuję i jeszcze jedno pytanie  czy mógłbym ktoś mi pomóc poradzić jak powiedzmy od zera nabrać praktycznych umiejętności jakieś porady książki materiały  bardzo serdecznie dziękuję za pomoc
komentarz 3 lipca 2017 przez Assasz Nałogowiec (30,460 p.)
Po prostu naucz się programować ;) Potem będziesz mógł skakać z jednego języka na drugi bez żadnego problemu.

7 odpowiedzi

+3 głosów
odpowiedź 2 lipca 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
edycja 2 lipca 2017 przez jpacanowski
Z mojej strony polecam PHP. Język ten się rozwija prężnie, czego dowodem jest nowy PHP7 na nowym szybkim silniku. Jeśli chodzi o szybkość, to to już nie ten PHP co kiedyś... Nie słuchaj takich bzdur, że PHP to technologia stara i umierająca... Stara? PHP wyszedł w 1995 roku, czyli w tym co Java... i tym co JavaScript... JavaScript starą technologią... ?
komentarz 2 lipca 2017 przez Artur313 Użytkownik (790 p.)
Dziękuję za odpowiedź
komentarz 2 lipca 2017 przez jpacanowski VIP (101,940 p.)
Mały update wypowiedzi... ;)
komentarz 2 lipca 2017 przez Artur313 Użytkownik (790 p.)
Dziękuję uprzejmie
+2 głosów
odpowiedź 3 lipca 2017 przez CenterPL Pasjonat (19,070 p.)

Akurat tak się składa, że programuję w obu technologiach - pracuję jako PHP dev, ale również piszę aplikacje na Androida.