• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Pomoc w wyborze szkoły.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
327 wizyt
pytanie zadane 18 maja 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Szymon234 Początkujący (340 p.)
Witam!
Zanim napiszecie ze taki temat był milion razy bardzo proszę wysłuchajcie mnie.
Od kilku tygodni uczę się programowania w C++ na początek i chciałbym wiązać swoją przyszłość z programowaniem. Przejdę do omówienia mojego problemu. Jestem uczniem klasy 3 gimnazjum i muszę wybrać sobie szkołę ponadgimnazjalną. Na początku chciałem wybrać sobie technikum informatyczne, ale czytając m.in. to forum stwierdziłem, że się nie opłaca bo jest mało programowania, a też tam gdzie mieszkam jest technikum informatyczne, ale ma niski poziom nauczania. Teraz przejdę do pytania. Mam dwie opcje:

1) Iść do tego technikum i się uczyć w domu programowania ( i tak trzeba się uczyć samemu bo w technikum są tylko podstawy ).

2) Iść do technikum na handlowca ( interesuje mnie też ten zawód i szkoła z tym kierunkiem ma wysoki poziom nauczania ) i iść później np na studia zw. z programowaniem.

Chyba wszystko jak by było coś nie jasnego to proszę napisać.

Bardzo proszę o odpowiedź, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 18 maja 2016 przez niezalogowany
wybrane 18 maja 2016 przez Szymon234
 
Najlepsza
Jeśli nie widzisz siebie w roli informatyka innego niż programisty, czyli np. nie chcesz poznać podstawy: grafiki, sieci komputerowych, systemów, modernizacji itd. to chyba powinieneś udać się do technikum na handlowca.