• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Przyszłość tworzenie stron WWW.

Object Storage Arubacloud
+1 głos
2,105 wizyt
pytanie zadane 19 kwietnia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez kolejny_noName Nowicjusz (150 p.)
zamknięte 19 kwietnia 2016 przez Comandeer
Witam, na początek kilka słów o sobie ponieważ te informacje będą potrzebne trochę dalej. Jestem uczniem 2 klasy technikum informatycznego. Od ponad pół roku uczę się tworzenia stron internetowych we własnym zakresie. Przedtem próbowałem programowania w C++ i C#, grafiki 3D i ponadprogramowej nauki sieci (konfiguracja, tworzenie sieci itp.). Ostatnio na TSI (tworzenie stron internetowych) tworzyliśmy stronę za pomocą przeglądarki w trybie graficznym. Przyznam że jest to bardzo proste i nie potrzeba jakiś specjalnych umiejętności. I tu się rodzi pytanie, czy w przyszłości większość stron internetowych nie będzie tworzona właśnie w taki sposób? Czy nadal jest sens uczyć się HTML-a CSS-a JavaScript-u itp? Drugie pytanie, czego warto się uczyć jeżeli nie strony internetowe? Co w przyszłości będzie potrzebne (na pewno programiści i sieciowcy). Zależy mi żeby praca którą kiedyś będę wykonywał była z możliwością pracy zdalnej. Dodam że dłuższe siedzenie i pisanie na komputerze mnie nie męczy dlatego myślałem o jakimś tworzeniu stron internetowych, aplikacji lub programowaniu. Odpowiem na pytania jak by jakieś były. Pozdrawiam
komentarz 26 lipca 2019 przez tuptus12 Nowicjusz (100 p.)
Praca zdalna to już zależy od firmy bo jedna cos firma preferuje taka prace druga nie, osobiscie wedlug mnie lepiej pracowac w biurze masz kontakt z kazdym tak jak my pracujemy tutaj https://e-prom.com.pl/

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2016 przez niezalogowany
komentarz 19 kwietnia 2016 przez kolejny_noName Nowicjusz (150 p.)