Witam.
Postanowiłem "pobawić się" z biblioteką SFML. Wszystko śmiga, mógłbym zacząć kodować.. ale. W kodzie testowym przy linkowaniu natknąłem się na problem.Nie trwoniąc czasu:
zadeklarowałem makro SFML_STATIC, zlinkowałem statycznie lib'y tj.:
dla debug: "libsfml-xxxx-s-d"
dla release "libsfml-xxxx-s".
z tego co zrozumiałem pliki DLL mają być dzięki temu zintegrowane z plikiem .exe. Gdy próbuje skompilować program, c::b wyrzuca mi błąd że nie znalazł plików dll. tak więc wklejam je do katalogu z projektem, działa. Próbóję otworzyć program plikeim .exe, znów błąd z informacją o braku plików dll. Nie kumam przecież pliki dll miały być zintegrowane z plikiem exe dzięki statycznemu zlinkowaniu.
kod programu testowego:
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(200, 200), "SFML works!");
sf::CircleShape shape(100.f);
shape.setFillColor(sf::Color::Green);
while (window.isOpen())
{
sf::Event event;
while (window.pollEvent(event))
{
if (event.type == sf::Event::Closed)
window.close();
}
window.clear();
window.draw(shape);
window.display();
}
return 0;
}