• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SFML linkowanie statyczne w Code::Blocks

–1 głos
84 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2017 w C i C++ przez Mateusz1223 Użytkownik (990 p.)
edycja 14 lutego 2017 przez Mateusz1223
Witam, próbuję statycznie zlinkować SFML z Code::Blocks, niestety przy kompilacji wyrzuca mi błąd "C:\Users\Admin\Desktop\Gra\gra.cpp|5|undefined reference to `_imp___ZN2sf6StringC1EPKcRKSt6locale ...'| ".

Zalinkowałem :

Debug:

sfml-graphics-s-d
sfml-window-s-d
sfml-system-s-d                                                         

opengl32
jpeg
winmm
gdi32

Release:

sfml-graphics-s
sfml-window-s
sfml-system-s                                                                                                                                         

opengl32
jpeg
winmm
gdi32

 wszystko robiłem według tego poradnika http://szymonsiarkiewicz.pl/poradniki/sfml-kurs-podstawowy/sfml-i-codeblocks-mingw/

Z góry dziękuję
komentarz 14 lutego 2017 przez Hipcio Szeryf (86,420 p.)
Jest bardzo dużo takich tematów. Jeżeli długo miałbyś problem z tym to wiedz to c::b ma jeszcze szablony projektów. Wystarczy wybrać nowy projekt SFML, podać ścieżkę do SFML np. 2.0 i wybrać linkowanie statyczne. Nie jest to może idealne rozwiązanie, ale zawsze. W VS2015 zdecydowanie łatwiej się linkuje. Tzn mi poszło za pierwszym razem czego nie mogę powiedzieć o c::b.
komentarz 17 lutego 2017 przez Mateusz1223 Użytkownik (990 p.)
Wiem ze jest dużo takich tematów, ale ja je przeglądałem i próbowałem różnych rozwiązań i niestety one nie działały.
komentarz 17 lutego 2017 przez Hipcio Szeryf (86,420 p.)
Ja też przeglądałem i miałem problemy z tym. W Code::Blocksie czasami wydaje się wszystko tak samo, a nie działa tak jak powinno... Spróbowałeś ten mój sposób na projekt z szablonu? Wydaje mi się, że to najprostsze.
komentarz 17 lutego 2017 przez Mateusz1223 Użytkownik (990 p.)
Ale sposób z szablonem obsługuje tylko sfml 2.0 i 1.6, aja korzystam z 2.4.
komentarz 17 lutego 2017 przez Hipcio Szeryf (86,420 p.)
Robi Ci to jakąś różnicę? SFML 2.4 ma coś co akurat potrzebujesz? Jeżeli tak to najłatwiej zmienić środowisko na VS2015. Jeżeli chcesz sobie po prostu porobić proste gry to lepiej się skupić na tym niż męczyć z linkowaniem ;)

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 527 wizyt
pytanie zadane 30 października 2015 w C i C++ przez Caspariano Użytkownik (780 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 48 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 274 wizyt
pytanie zadane 5 listopada 2017 w C i C++ przez noel1402 Użytkownik (630 p.)
Porady nie od parady
Możesz ukryć, zamknąć lub zmodyfikować swoje pytanie, za pomocą przycisków znajdujących się pod nim. Nie krępuj się poprawić pochopnie opublikowanego pytania czy zamknąć go po uzyskaniu satysfakcjonującej odpowiedzi. Umożliwi to zachowanie porządku na forum.Przyciski pytania

61,351 zapytań

107,293 odpowiedzi

223,438 komentarzy

33,037 pasjonatów

Przeglądających: 172
Pasjonatów: 2 Gości: 170

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...