Hobbystycznie/rozrywkowo i indywidualnie bawię się w projekt w Unreal (5.1) pod Windows. Czy można prosić o polecenie jakiegoś sposobu abym mógł zastąpić pakowanie 1-3 razy dziennie projektu Winrarem? Projekt ma w tej chwili około 30GB i spakowanie go bez kompresji zajmuje około 25s, pakuję po prostu katalog z całym projektem (Unreal) i nadaję archiwum nazwę: data i godzina (do sortowania plików), krótka nazwa i co się zmieniło. Jest to niewygodne ponieważ razem mam zwykle kilkanaście wersji archiwów co zajmuje miejsce i pakowanie co chwilę 30GB zużywa dysk ssd. Poza tym w nazwie archiwum trudno opisać wszystko co ważne co dotyczy pakowanej wersji projektu (chciałbym zapisywać co nowego zrobiłem w danej wersji i co jest do zrobienia).
Chciałbym jakieś rozwiązanie z lokalnym archiwum - czyli na dysku, nie w sieci i aby się szybko aktualizowało przyrostowo oraz dobrze by było jakby było GUI do tego.
Próbowałem przed chwilą Helix Core ale tam są następujące wady:
- trzeba chyba w Unreal kontrolować wersję plików a ja nie chcę pamiętać aby po każdej modyfikacji pliku coś robić (zatwierdzać czy coś). Wolę kilka razy dziennie stworzyć nową wersję "całościową" katalogu projketu, tak jak się robi punkty przywracania w Windows. Z tym że nowa wersja powinna dogrywać tylko zmiany w plikach a nie od nowa cały katalog projektu.
- Helix Core o ile załapałem, oprócz głównej "bazy" czyli depota, ma jeszcze pośrednią bazę "workspace" oprócz właściwego katalogu z projektem na którym pracuję. To jest dla mnie dość skomplikowane jak na początek.
- wolno trwa wgrywanie całego projektu do depota (jak pakuję Winrarem to trwa 25sekund, a wgrywanie do depota jest chyba o rzędy wielkości wolniejsze - nie wiem czemu jeśli wgrywa lokalnie a komp jest stosunkowo wypasiony)
Przyznam że to zagadnienie wersjonowania trochę mnie przerasta a dotąd nie korzystałem z żadnych tego typu narzędzi.
Prośba o polecenie jakiegoś sposobu na zastępstwo pakowania całego projektu kilka razy dziennie Winrarem.