Witam,
chciałem zacząć tworzyć gry 3D. Jak dotąd tworzyłem jedynie proste gry 2D. Długo zastanawiałem się nad wyborem silnika graficznego, ale zdecydowałem użyć UE5 ze względu na to, że znam C++. Teraz, gdy udało mi się uruchomić silnik i chcę stworzyć projekt C++ napotykam problem: nie go utworzyć program wyrzuca następujący błąd, że projekt nie może zostać skompilowany.
Logi wyglądają tak:
The project could not be compiled. Would you like to open it in Visual Studio?
Running F:/UE5/UE_5.1/Engine/Build/BatchFiles/Build.bat Development Win64 -Project="C:/Users/Michał/Documents/Unreal Projects/MyProject/MyProject.uproject" -TargetType=Editor -Progress -NoEngineChanges -NoHotReloadFromIDE
Running UnrealBuildTool: dotnet "..\..\Engine\Binaries\DotNET\UnrealBuildTool\UnrealBuildTool.dll" Development Win64 -Project="C:/Users/Micha?/Documents/Unreal Projects/MyProject/MyProject.uproject" -TargetType=Editor -Progress -NoEngineChanges -NoHotReloadFromIDE
Log file: C:\Users\Micha?\AppData\Local\UnrealBuildTool\Log.txt
Creating makefile for MyProjectEditor (no existing makefile)
@progress push 5%
Parsing headers for MyProjectEditor
Running Internal UnrealHeaderTool "C:\Users\Micha?\Documents\Unreal Projects\MyProject\MyProject.uproject" "C:\Users\Micha?\Documents\Unreal Projects\MyProject\Intermediate\Build\Win64\MyProjectEditor\Development\MyProjectEditor.uhtmanifest" -WarningsAsErrors -installed
Total of 6 written
Reflection code generated for MyProjectEditor in 16.361244 seconds
@progress pop
Building MyProjectEditor...
Using Visual Studio 2019 14.29.30147 toolchain (C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\VC\Tools\MSVC\14.29.30133) and Windows 10.0.19041.0 SDK (C:\Program Files (x86)\Windows Kits\10).
Determining max actions to execute in parallel (4 physical cores, 8 logical cores)
Executing up to 4 processes, one per physical core
Requested 1.5 GB free memory per action, 2.76 GB available: limiting max parallel actions to 1
Building 11 actions with 1 process...
[1/11] Compile MyProjectCharacter.cpp cancelled
[2/11] Compile MyProjectGameMode.cpp cancelled
[3/11] Compile MyProjectCharacter.gen.cpp cancelled
[4/11] Compile SharedPCH.Engine.ShadowErrors.cpp
c1xx: fatal error C1083: Nie mo?na otworzy? pliku kompilator po?redni: 'C:\Users\Micha?'\Documents\Unreal Projects\MyProject\Intermediate\Build\Win64\MyProjectEditor\Development\Engine\SharedPCH.Engine.ShadowErrors.h.pch': No such file or directory
[5/11] Compile MyProject.cpp cancelled
[6/11] Compile MyProjectGameMode.gen.cpp cancelled
[7/11] Compile MyProject.init.gen.cpp cancelled
[8/11] Resource Default.rc2
[9/11] Link UnrealEditor-MyProject.dll cancelled
[10/11] Link UnrealEditor-MyProject.lib cancelled
[11/11] WriteMetadata MyProjectEditor.target cancelled
Działają jedynie projekty w Blueprint, a mi zależy na cpp. Jak to rozwiązać?