• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Ocenienie mojego CV

Object Storage Arubacloud
0 głosów
260 wizyt
pytanie zadane 16 czerwca 2023 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez martinez369 Początkujący (460 p.)
zamknięte 17 czerwca 2023 przez martinez369

Cześć nie wiem w jaką kategorie to wstawić mam pytanie do mojego CV staram się o praktyki programistyczne z javy jestem na początki kariery programistyczej mam pytanie co należy jeszcze zmienić w moim CV żebym był bardziej konkurencyjnym przeglądałem rózne CV na grupie facebookowej i według mnie one niczym się od mojego nie różnią moje pytanie brzmi gdzie może być problem??

komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany
1
komentarz 16 czerwca 2023 przez PrzemekM Obywatel (1,680 p.)
Może się czepiam, nie zrozum mnie źle :) Ale zawsze mnie ciekawiło w tego typu CV, jak tak dokładnie obliczyłeś poziom zaawansowania w poszczególnych językach i technologiach (chodzi mi o te paski postępu (niektóre różnią się o kilka procent, to dość dokładne wyliczenie jak na mój gust :)
1
komentarz 16 czerwca 2023 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)

@martinez369, Skoro się nie różnią, to wszystkie są równie beznadziejne. Pół inglisz, pół polisz - jedno albo drugie. Co do pasków, to zgadzam się z przedmówcą. Co oznacza IoT w tym kontekście? Co oznacza ten sam poziom znajomości C i C++? Github i Git, to nie jest AND, tak jak C++ i C, to nie jest to I to. To tak jakbyś napisał, że znasz się na tworzeniu stron, bo od zawsze korzystasz z facebooka. Skoro masz springa, to gdzie masz Jave? C# i .net masz ujętego razem. Zdjęcie imo zbędne. 

komentarz 16 czerwca 2023 przez martinez369 Początkujący (460 p.)