• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Karta graficzna

0 głosów
53 wizyt
pytanie zadane 9 czerwca w Sprzęt komputerowy przez Domino1997 Nowicjusz (140 p.)
Cześć! Jestem nowy w składaniu kompów i aktualnie chce złożyć swój pierwszy komputer. Ceny kart są narazie jak wiemy strasznie wysokie i nie chce przepłacać i kartę kupię w przyszłości. Mam więc pytanie wybrałem procesor intel core i5 10400f na płycie b460m pro4 i narazie chce zostawić karte z starego kompa a mianowicie gtx960 strix 4gb od asusa mam pytanie czy karta graficzna będzie działać z tym procesorem i nie będą występowały żadne problemy z np. podłączeniem karty. Z góry dzięki wszystkim :)
komentarz 9 czerwca przez ITshnyk Obywatel (1,290 p.)

Nie rozumiem, najpierw Pan pisze:

aktualnie chce złożyć swój pierwszy komputer.

a później:

narazie chce zostawić karte z starego kompa

Czyli Pan nie układa swojego pierwszego komputera? Teraz pytanie co jest prawdą?

Tak tylko z ciekawości pytam.

komentarz 9 czerwca przez Wiciorny VIP (145,620 p.)
a może poprzedni komputer, kupił w całości? A ten chce "po raz pierwszy złożyć"?
Logicznie czytając
komentarz 9 czerwca przez j23 Mędrzec (162,820 p.)

@Domino1997,

czy karta graficzna będzie działać z tym procesorem i nie będą występowały żadne problemy z np. podłączeniem karty.

Procesor tutaj nie ma nic do gadania. Jeśli płyta główna ma gniazdo zgodne z twoją kartą, to będzie działać.

1 odpowiedź

–2 głosów
odpowiedź 9 czerwca przez Teknal Nowicjusz (140 p.)
Mogło by nie działać polecam Ci zapłacić trochę więcej i kupić nvidie gtx 1060 sam posiadam i np. w cs-ie mam 400 FPS

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 91 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 39 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 78 wizyt
Porady nie od parady