• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Bluescreen'y i crash'e podczas korzystania ze sprzętu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
156 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2021 w Sprzęt komputerowy przez iXpleew Nowicjusz (120 p.)
edycja 20 lutego 2021 przez iXpleew
Witam, od dłuższego czasu zmagam się z bluescreen'ami i crash'ami gier. 2 lata temu moja mama załatwiła mi komputer od "informatyka" z jej pracy. Bardzo się cieszyłem bo był mój pierwszy komputer do grania. Ale już około tydzień po użytkowaniu zaczęły mi wyskakiwać bluescreen'y, a jeszcze częściej crash'owało mi grę. Na początku myślałem że to tak jest na początku z komputerem i potem będzie git. Minęło pół roku i psychika mi totalnie siadła, cały czas mój komputer napotykał problemy, myślałem że to przez grę "fortnite", więc ją odinstalowałem i  zacząłem grać w mniej wymagające tytuły (np. minecraft). Ślad po bluescreenach zniknął na około 4 miesiące i znowu. Bardzo bałem się powiedzieć rodzicom to tym problemie, ale gdy w końcu miałem odwagę na to zaczęła się pandemia. Gdy już były wakacje 2k20 to moja mama poinformowała tego informatyka że coś jest nie tak (wysłałem zdjęcia bs itp.) On wziął ten komputer i jedyne co zrobił to format dysku, a komputer dalej nie działał. Poprosiłem brata mojego przyjaciela żeby przejrzał mój komputer, ale mu się też nie udało. Na yt nie ma prawie nic na ten temat Więc jestem tutaj aby zapytać się czy ktoś jest w stanie znaleźć winowajcę

Teraz podam najważniejsze podzespoły komputera (jeżeli to coś da): AMD Ryzen 5 2600x  3,6gz         

Geforce GTX 1060 6gb

4gb ramu od hyperx 3000hz x2

asus prime B450M-A

dysk jakiś ssd 500gb w formacie m2

Pobrałem aplikacje bluescreenview i znalazłem pliki przez które występuje błąd ale nie wiem co mam dalej zrobić:

ntoskrnl.exe (jest to błąd który się pojawia w każdym bs)

nvlddmkm.sys                    

Wdf01000.sys

dxgkrnl.sys

athuwbx.sys

UsbHub3.sys
komentarz 20 lutego 2021 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
ntoskrnl.exe to jądro windowsa. Przetestuj RAM.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 lutego 2021 przez neo1020 Dyskutant (8,430 p.)
1. Zaktualizuj sterowniki

2. Wyjmij 1 kość RAM i sprawdź czy jest poprawa, a potem zamień je (jeżeli problem powtórzy się) być może któraś z kości niedomaga

3. Jeżeli coś jest podkręcone w PC, przywróć ustawienia domyślne

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 266 wizyt
pytanie zadane 5 stycznia 2021 w Sprzęt komputerowy przez kolobaki Nowicjusz (120 p.)
+1 głos
0 odpowiedzi 351 wizyt
pytanie zadane 1 września 2021 w Sprzęt komputerowy przez karix-IT Użytkownik (520 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 97 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2020 w Sprzęt komputerowy przez lulok7 Nowicjusz (180 p.)

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,651 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...