Witam, mam problem z metodą MoveTowards. Otóż mam ustawione obiekty typu transform które mam w tablicy. Element bottomObstacle (nowy pojawia się co sekunde za pomocą instantiate()) powinien z pomocą metody przenieść się z pierwszego obiektu tablicy do drugiego(ostatniego), jednak tak sie nie dzieje. Nowe obiekty są tworzone, lecz pozostają na swoim miejscu(miejscu pierwszego elementu tablicy). Prosze o pomoc.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Pathing : MonoBehaviour
{
[SerializeField] GameObject bottomObstacle;
[SerializeField] Transform[] pointsArray;
void Start()
{
StartCoroutine(SpawnBottomObstacle());
}
private IEnumerator SpawnBottomObstacle()
{
Transform firstPoint = pointsArray[0];
Transform targetPoint = pointsArray[1];
while (true)
{
Instantiate(bottomObstacle, firstPoint.transform.position, Quaternion.identity);
transform.position = Vector2.MoveTowards(firstPoint.transform.position, targetPoint.transform.position, 3f);
yield return new WaitForSeconds(1f);
//Destroy(gameObject, 2f);
}
}
}
podejrzewam ze problem tkwi w metodzie movetowards lub jej umiejscowieniu, ale sam nie daje rady pozdrawuiam