Witam, robie prostą gierkę w c# w unity i mam pewien (ciekawy?) problem. Otóż jak w coin wywoła się on trigger enter 2d, powinno dodać 1 punkt i wyświetlić na ekranie. Wszystko działa punkt zostaje dodany i na ekranie zamiast 0 wyświetla się 1, natomiast praktycznie od razu 1 znowu zamienia się na 0. Proszę o wszelakie wskazówki, pomysły. Z góry dzięki.
Skrypt dodający punkty:
public class Coin : MonoBehaviour
{
float speed = 10f;
public int score = 0;
void Update()
{
transform.position += Vector3.left * speed * Time.deltaTime;
}
private void OnTriggerEnter2D(Collider2D collision)
{
score += 1;
}
public int GetScore()
{
return score;
}
}
Skrypt odpowiedzialny za wyświetlanie punktów:
Coin coin;
void Update()
{
coin = FindObjectOfType<Coin>();
GetComponent<Text>().text = coin.GetScore().ToString();
}