Witam. W załączniku przesyłam skrypt. Dotyczy on punktów kontrolnych. Kiedy gracz wejdzie w kolizje z punktem zmienia on kolor. Chciałem by odtwarzany był też dźwięk ale tylko raz, przy zmianie koloru. Na razie jest on odtwarzany za kazdym razem gdy Player skoliduje z punktem kontrolnym. Jak to naprawić?
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class RestartPoint : MonoBehaviour
{
public AudioClip clip;
RestartPointManager restartPointManager;
SpriteRenderer spriteRenderer;
void Start ()
{
restartPointManager = GameObject.Find("Manager").GetComponent<RestartPointManager>();
if (restartPointManager == null)
{
Debug.LogError("RestartPointsManager nie został znaleziony.");
}
spriteRenderer = GetComponent<SpriteRenderer>();
}
void OnTriggerEnter2D (Collider2D other)
{
if (other.gameObject.tag == "Player")
{
restartPointManager.UpdateStartPoint(this.gameObject.transform);
spriteRenderer.color = new Color (0.3f,0.6f, 0.6f);
AudioSource.PlayClipAtPoint(clip, transform.position);
}
}
}