Witam,
ostatnio zakupiłem wzmacniacz sygnału WiFi (model: TP-LINK RE190).
Wzmocniony sygnał pochodzi z Sagemcom’a (FunBox 3.0).
TP-Link utworzył swoją własną sieć WiFi, która rzeczywiście wzmacnia sygnał jednak jest z nią następujący problem:
-
Momentami wzmacniacz zadziała prawidłowo jednak występują takie sytuacje, gdy pojawi się przy ikony połączenia WiFi znak wykrzyknika i występują problemy z siecią.
-
wzmacniacz cały czas podłączony jest do jednego źródła prądu, znajduje się w tym samym miejscu, lokalizacja nie jest zmieniana.
-
sieć rozszerzona tworzy się prawidłowo, jednak występuje problem z połączeniem z routerem
Czy problem z sygnałem może dotyczyć złego położenia wzmacniacza?
Poniżej przedstawiam opisaną sytuację oraz status połączenia, który występuje najczęściej.
Czy ktoś wcześniej spotkał się z opisem problemem?
Z góry dziękuję za pomoc.