• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Poruszanie rakiety(gracza) w kosmosie Unity 2D

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
733 wizyt
pytanie zadane 10 października 2020 w C# przez PanPrezes Obywatel (1,520 p.)
zamknięte 2 listopada 2020 przez PanPrezes
Jak zrobić poruszanie rakietą w Unity używając:

 

_rigidbody.AddTorque();

oraz

GetComponent<Rigidbody2D>().velocity = ();

 

Chcę poruszać rakietą w kosmosie bez grawitacji.
Dzięki z góry!
komentarz zamknięcia: .

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 10 października 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
komentarz 10 października 2020 przez PanPrezes Obywatel (1,520 p.)
to już zrozumiałem

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 577 wizyt
pytanie zadane 1 grudnia 2019 w C# przez Filip Papros Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 1,105 wizyt
pytanie zadane 15 stycznia 2019 w C# przez niezalogowany
0 głosów
1 odpowiedź 398 wizyt
pytanie zadane 2 września 2021 w C# przez hydrogeniumoxygenium Nowicjusz (120 p.)

93,329 zapytań

142,323 odpowiedzi

322,400 komentarzy

62,663 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...