• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Poruszanie w 2D Unity.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
440 wizyt
pytanie zadane 1 grudnia 2019 w C# przez Filip Papros Nowicjusz (120 p.)
//jak to naprawić? ponieważ kod mi się nie kompiluje


using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class move : MonoBehaviour
{
    public float moveSpeed;
    public float jumpForce;
    public KeyCode Left;
    public KeyCode Right;
    public KeyCode Jump;
    
    private Rigidbody2D theRB;

    public Transform Player;
    public Transform GroundCheckPoint;

    public bool isGrounded;
    public float groundCeckRadius;
    public LayerMask WhatisGround;

    private float jumpTimerCounter;
    public float jumpTime;
    public bool isJumping;

    
    void Start()
    {

        theRB = GrtComponent<Rigitbody2D>();
        


    }

    void Update()
    {

        isGroundedGrounded = Physic2D.OverlapCircle(GroundCheckPoint.position, groundCheckRadius, WhatisGround);

        if(Input.GetKey(Left))
        {

            theRB.velocity = new Vector2(-moveSpeed, theRB.velocity.y);
           
        }
        else if(Input.GetKey(Right))
        {

            theRB.velocity = new Vector2(moveSpeed, theRB.velocity.y);

        }
        else
        {

            theRB.velocity = new Vector2(0, theRB.velocity.y);
        
        }


        if(Input.GetKeyDown(Jump) && isGrounded )
        {

            isJumping = true;
            theRB.velocity = new Vector2(theRB.velocity.x, jumpForce);

            jumpTimerCounter = jumpTime;

        }

        if (Input.GetKey(Jump) && isJumping == true)
        {

            if(jumpTimerCounter > 0)
            {

                theRB.velocity = new Vector2(theRB.velocity.x, jumpForce);

            }
            jumpTimerCounter = Time.deltaTime;

        }
        else
        {

            isJumping = false;

        }

        if(Input.GetKeyUp(Jump))
        {

            isJumping = false;

        }





    }
}

 

komentarz 1 grudnia 2019 przez Filip Papros Nowicjusz (120 p.)
Od razu powiem, że jest to prawdopodobnie problem z tym, że kod jest zbyt stary.
1
komentarz 1 grudnia 2019 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)

Nie ma takiej metody jak:

GrtComponent

 

komentarz 1 grudnia 2019 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Wiesz, może zainteresuj się lepiej jakimś kursem, czytaj błędy a nie kopiuj kod z innych stron "na chama". Wtedy niczego się nie nauczysz i nic nie będzie działać :/

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 532 wizyt
pytanie zadane 10 października 2020 w C# przez PanPrezes Obywatel (1,520 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 929 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2019 w OpenGL, Unity przez niezalogowany
0 głosów
2 odpowiedzi 831 wizyt
pytanie zadane 15 stycznia 2019 w C# przez niezalogowany

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,557 komentarzy

61,940 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...