• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Poruszanie w 2D Unity.

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
574 wizyt
pytanie zadane 1 grudnia 2019 w C# przez Filip Papros Nowicjusz (120 p.)
//jak to naprawić? ponieważ kod mi się nie kompiluje


using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class move : MonoBehaviour
{
    public float moveSpeed;
    public float jumpForce;
    public KeyCode Left;
    public KeyCode Right;
    public KeyCode Jump;
    
    private Rigidbody2D theRB;

    public Transform Player;
    public Transform GroundCheckPoint;

    public bool isGrounded;
    public float groundCeckRadius;
    public LayerMask WhatisGround;

    private float jumpTimerCounter;
    public float jumpTime;
    public bool isJumping;

    
    void Start()
    {

        theRB = GrtComponent<Rigitbody2D>();
        


    }

    void Update()
    {

        isGroundedGrounded = Physic2D.OverlapCircle(GroundCheckPoint.position, groundCheckRadius, WhatisGround);

        if(Input.GetKey(Left))
        {

            theRB.velocity = new Vector2(-moveSpeed, theRB.velocity.y);
           
        }
        else if(Input.GetKey(Right))
        {

            theRB.velocity = new Vector2(moveSpeed, theRB.velocity.y);

        }
        else
        {

            theRB.velocity = new Vector2(0, theRB.velocity.y);
        
        }


        if(Input.GetKeyDown(Jump) && isGrounded )
        {

            isJumping = true;
            theRB.velocity = new Vector2(theRB.velocity.x, jumpForce);

            jumpTimerCounter = jumpTime;

        }

        if (Input.GetKey(Jump) && isJumping == true)
        {

            if(jumpTimerCounter > 0)
            {

                theRB.velocity = new Vector2(theRB.velocity.x, jumpForce);

            }
            jumpTimerCounter = Time.deltaTime;

        }
        else
        {

            isJumping = false;

        }

        if(Input.GetKeyUp(Jump))
        {

            isJumping = false;

        }





    }
}

 

komentarz 1 grudnia 2019 przez Filip Papros Nowicjusz (120 p.)
Od razu powiem, że jest to prawdopodobnie problem z tym, że kod jest zbyt stary.
1
komentarz 1 grudnia 2019 przez piotrsz109 Stary wyjadacz (13,730 p.)

Nie ma takiej metody jak:

GrtComponent

 

komentarz 1 grudnia 2019 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Wiesz, może zainteresuj się lepiej jakimś kursem, czytaj błędy a nie kopiuj kod z innych stron "na chama". Wtedy niczego się nie nauczysz i nic nie będzie działać :/

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 732 wizyt
pytanie zadane 10 października 2020 w C# przez PanPrezes Obywatel (1,520 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 1,169 wizyt
pytanie zadane 12 marca 2019 w OpenGL, Unity przez niezalogowany
0 głosów
2 odpowiedzi 1,102 wizyt
pytanie zadane 15 stycznia 2019 w C# przez niezalogowany

93,327 zapytań

142,323 odpowiedzi

322,395 komentarzy

62,656 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...