• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Przekazanie wartości zmiennej do innej klasy

0 głosów
409 wizyt
pytanie zadane 22 sierpnia 2020 w Java przez Bakkit Mądrala (6,710 p.)
zamknięte 25 sierpnia 2020 przez Bakkit
Witam. Chciałem się dowiedzieć w jaki sposób mógłbym przekazać wartość zmiennej "zmienna" z jednej klasy do drugiej. Pozdrawiam!
komentarz zamknięcia: Rozwiązanie problemu.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 22 sierpnia 2020 przez Zaqu93 Gaduła (4,640 p.)
wybrane 25 sierpnia 2020 przez Bakkit
 
Najlepsza
Nie jestem zaznajomiony z Java jednak postaram się pomóc. Próbowałeś użyć konstruktora i w nim przekazać parametr z innej klasy, który w konstruktorze przypiszesz do parametru klasy docelowej?
komentarz 22 sierpnia 2020 przez Bakkit Mądrala (6,710 p.)
Zaczynam z javą więc prosiłbym o konkretniejszą odpowiedź :D
komentarz 22 sierpnia 2020 przez Zaqu93 Gaduła (4,640 p.)
public class MyClass {
  int x;

  public MyClass(int y) {
    x = y;
  }

  public static void main(String[] args) {
    MyClass myObj = new MyClass(5); //tutaj zamiast 5 dajesz zmienną obiektu z innej klasy
    System.out.println(myObj.x);
  }
}

Coś takiego znalazłem na szybkości :)

+1 głos
odpowiedź 22 sierpnia 2020 przez Wiciorny Mędrzec (187,790 p.)

class Game {
        private static String plansza = "3x3";

        public static String getPlansza() {
            return plansza;
        }

        public static void setPlansza(String temp) {
            plansza = temp;
        }
}
public class Server {
    String zmienna2;
    public static void main(String[] args) {
            // Game.setPlansza("2x2");    // możesz tak zrobić
             zmienna2 = Game.getPlansza()
            System.out.println(Game.getPlansza());  // za pomoca getera klasu Game zmienna 
    }
}

Za pomoca metod np. pobierasz metodą get zmienna z klasy Game, dodajac te zmienna lub np jak tutaj wypisujac w innej klasie 

2
komentarz 23 sierpnia 2020 przez HaKIM Szeryf (87,770 p.)
Chciałbym tylko zaznaczyć, że dobrą praktyką jest używanie konstruktora niżeli metod set, gdziekolwiek ma to sens.

Szybki przykład:

Klasa User, którą to chcemy użyć do celów uwierzytelniania, powinna zawierać unikatowy parametr, dzięki któremu będziemy mogli odróżnić użytkowników od siebie. Bez unikatowego parametru, klasa User nie zda nam się na wiele - w tym wypadku wybrałbym konstruktor do przekazania unikalnego parametru.

Klasa User, którą możemy wzbogacić o informacje miejsca zatrudnienia użytkownika i uwzględniamy, że użytkownik takowego może nie mieć przez pewien lub cały okres czasu istnienia obiektu, nie powinna wymagać od klienta (dajmy na to użytkownika naszego serwisu) aby musiał ją podać przy zapisie do systemu, gdyż taki wymóg prowadziłby do braku możliwości stworzenia obiektu User - w tym wypadku wybrałbym setter.

Korzystanie z setterów tam, gdzie powinien zostać użyty konstruktor, w wielu przypadkach kruszy stabilność danych naszego systemu, przez co możemy mieć poważne problemy.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 815 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 233 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 286 wizyt
pytanie zadane 3 czerwca 2019 w JavaScript przez dabgan Początkujący (410 p.)

85,873 zapytań

134,644 odpowiedzi

298,914 komentarzy

56,739 pasjonatów

Advent of Code 2021

Top 15 użytkowników

  1. 926p. - rucin93
  2. 925p. - Whistleroosh
  3. 912p. - nidomika
  4. 876p. - adrian17
  5. 867p. - Michal Drewniak
  6. 866p. - Mikbac
  7. 863p. - Mateusz Bogdan
  8. 859p. - CC PL
  9. 797p. - Argeento
  10. 704p. - ScriptyChris
  11. 683p. - tokox
  12. 660p. - Vinox
  13. 645p. - TheLukaszNs
  14. 642p. - s. Dorota Kowalewska
  15. 601p. - Marcin Harasimowicz
Szczegóły i pełne wyniki

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...