• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie, Kariera, Początkujący, Nauka

Object Storage Arubacloud
0 głosów
387 wizyt
pytanie zadane 26 lipca 2020 w C# przez c3ladyn Nowicjusz (150 p.)
Cześć,

Biłem się z myślą od dłuższego czasu czy napisać tutaj takiego posta/takie zapytanie, i chyba nadszedł w końcu ten moment.

Jestem początkującym Programistą, a raczej się uczę na Programistę. Studiuję oraz uczę się we własnym zakresie w czasie wolnym. Doszedłem do wniosku, aby się nauczyć dobrze języka (w tym wypadku to jest C#) trzeba napisać jakąś aplikację (np. kółko krzyżyk, kalkulator). Pisałem już wcześniej jakieś aplikacje konsolowe na zaliczenie na studia np. gra lotto - ale nie w tym rzecz.

Zaczynając np. pisząc aplikację, patrze na różne poradniki jak ktoś już robił takową aplikację. Patrzę i śledzę kroki jakie ten ktoś wykonuje. Jako, że nie wiem jak stosować metodykę do aplikacji, po prostu robię mniej więce krok po kroku co ten ktoś z poradnika/internetu i uderzają mnie wyrzuty sumienia, że to nie ja napisałem, tylko jakby "zgapilem" kawałek kodu czy większość aplikacji poradnika/z internetu czy skądkolwiek.

Pytanie brzmi - jak takie coś interpretować aby nie mieć wyrzutów sumienia? Czy pisanie aplikacji na podstawie poradnika to coś złego? Uczyć się w sposób, pisać kod w sposób jaki jest pokazany na internecie/poradniku i jednocześnie sumiennie go analizować i rozumieć? Dopiero uczę się Programowania i nie wiem jak to interpretować. Mam nadzieję, że ktoś zrozumie mój problem i podejdzie do tego pod względem "Psychicznym".

Pozdrawiam i czekam na jakieś konstruktywne odpowiedzi :).
1
komentarz 26 lipca 2020 przez techno16 Gaduła (4,780 p.)