• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Wysyłanie komendy z aplikacji C# do działającego procesu (Ubuntu)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
185 wizyt
pytanie zadane 1 marca 2020 w C# przez Vorczu Początkujący (390 p.)
zamknięte 1 marca 2020 przez Vorczu
Cześć, w mojej aplikacji (WPF) aktualnie korzystam z biblioteki SSH.NET dzięki której wysyłam proste zapytania i komendy do mojego serwera, chciałbym dodać do aplikacji możliwość wysyłania komend oraz pobierania informacji zwrotnych z konsoli programu który działa w jednej z sesji na serwerze jednak nie mogę znaleźć rozwiązania które by mi pomogło rozwiązać problem.
Z tą moje pytanie: Czy istnieje sposób na dostanie się do działającego już procesu oraz wysłanie do niego komendy?
Możliwe że przeoczyłem jakąś oczywistą rzecz w bibliotece która na to pozwala, jestem osobą początkującą.

// Nie dodaję kodu, problem nie polega na błędzie a na braku możliwości lub wiedzy :(
komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 1 marca 2020 przez Vorczu Początkujący (390 p.)

Problem rozwiązany (Nie wiem czy dobrym sposobem)

Całość połączenia odbywa się przez "ShellStream" który pozwala na pozostanie w aktualnej sesji oraz konsoli aktywnego programu (Wcześniej sshClient.CreateCommand).
Jedynym problemem było wyświetlanie informacji z konsoli w aplikacji ale również poradziłem sobie z tym oto takim rozwiązaniem:

conn();
            Thread thread = new Thread(new ThreadStart(msgRes));
            thread.IsBackground = true;
            thread.Start();

            if (sshClient.IsConnected)
            {
                labka.Content = "Connect";
            }

oraz
 

        private void msgRes()
        {
            while (true)
            {
                if (shellStreamSSH != null && shellStreamSSH.DataAvailable)
                {