• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity, wykrywanie kierunku przesunięcia

Object Storage Arubacloud
0 głosów
110 wizyt
pytanie zadane 20 października 2019 w C# przez niezalogowany

Witam,

chciałem zrobić obiekt którego rotacja będzie taka jak kierunek przesunięcia myszką.

Stworzyłem poniższy skrypt który działa, ale zamiast płynnego, obrót jest strasznie poszarpany, a zależy mi na idealnej płynności.

Czy wie ktoś jak to rozwiązać albo zrobić to inaczej?

 

Metody wywołałem za pomocą komponenty "Event Trigger". A najważniejszą metodę "Moved" z użyciem typu eventu "Drag".

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Sterowanie : MonoBehaviour
{
    public Transform kierunkowskaz1;
    public Transform kierunkowskaz2;
    public Transform player;


    public bool zmiana;




    public void Began()
    {
        kierunkowskaz1.position = Input.mousePosition;
    
    }



    public void Moved()
    {
      
        if(!zmiana)//0
        {
            if(zmiana)
            {
                zmiana = false;
            }
            else
            {
                zmiana = true;
            }

            kierunkowskaz2.position = Input.mousePosition;
            kierunkowskaz1.transform.right = kierunkowskaz2.position - kierunkowskaz1.position;
            player.localEulerAngles = kierunkowskaz1.localEulerAngles;

  
        }
        else//1
        {
            if(zmiana)
            {
                zmiana = false;
            }
            else
            {
                zmiana = true;
            }

            kierunkowskaz1.position = Input.mousePosition;
            kierunkowskaz2.transform.right = kierunkowskaz1.position - kierunkowskaz2.position;
            player.localEulerAngles = kierunkowskaz2.localEulerAngles;

        }
    }




    public void Ended()
    {
        zmiana = false;     
    }



}

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 381 wizyt
pytanie zadane 5 lipca 2020 w OpenGL, Unity przez Szyszka Gaduła (3,490 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 500 wizyt
pytanie zadane 16 grudnia 2015 w C# przez vverum Gaduła (4,340 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 187 wizyt
pytanie zadane 15 marca 2019 w C# przez niezalogowany

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...