• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Animacja zależna od kierunku poruszania

0 głosów
112 wizyt
pytanie zadane 15 marca 2019 w C# przez niezalogowany

Witam,

stworzyłem skrypt odpowiadający za poruszenia obiektu za graczem.

using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;

public class Friends1 : MonoBehaviour
{

    public Transform player;
    public float speed = 2f;


    void FixedUpdate()
    {


        if (Vector3.Distance(transform.position, player.position) > 1f)
        {
              transform.position = Vector2.MoveTowards(transform.position, player.transform.position, speed * Time.deltaTime);
        }

Chciał bym aby animacja tego obiektu była zależna od kierunku w którym się on porusza.

Jak to zrobić?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 16 marca 2019 przez Nortalf Użytkownik (790 p.)
To jest 2D czy 3D?
 

Animacje odtwarzasz w animatorze i tam ustalasz pod jakim warunkiem jest uruchamiana która animacja.
Wystarczy stworzyć jakieś zmienną której stan będzie uruchamiał animację.
Skąd gra ma wiedzieć w którym kierunku postać się porusza? Czy to ma być naciśnięcie strzałki na klawiaturze, czy chodzi o kierunki "geograficzne"?
komentarz 16 marca 2019 przez niezalogowany
Jest to 2D. Obiekt ma się poruszać za graczem.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 78 wizyt
pytanie zadane 14 marca 2019 w C# przez niezalogowany
0 głosów
1 odpowiedź 57 wizyt
pytanie zadane 27 kwietnia 2021 w JavaScript przez Nabuchadonozor Bywalec (2,780 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 48 wizyt
pytanie zadane 18 lutego 2019 w C# przez niezalogowany

86,460 zapytań

135,216 odpowiedzi

300,377 komentarzy

57,209 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...