Obecnie języki które są topowe na rynku są do siebie tak podobne, że przejście z jednego na drugi nie jest żadnym problemem
Wiele osób przywiązuje do ich wyboru jakąś wielką wagę... a przejście na inny, kiedy tamten okazuje sie lepszy do naszych rozwiązań, jest często tylko formalnością
To troche tak jak w... załóżmy w montażu filmów, czy przejście z sony vegas na np adobe premiere będzie trudne?
Na pewno pewne elementy będą inne
Ale wiedza z jednego, usuwa ci masę nauki w przypadku drugiego
Liczy sie to jak myślisz, a nie jakiego narzędzia używasz
A co do tworzenia gier
Porozglądaj się bardziej za silnikami, który do czego służy i jak to pasuje do typu gier, który cie interesuje
Np czy chciałbyś tworzyć małe zręcznościowe, duże rpg, fps czy inne
Sprawdź do którego języka jest dużo poradników, w kontekście tego silnika
I się ucz
(silnik to też narzędzie, ale wybór powinien być prostszy, bo jest ich mniej niż języków)