Hej, mam tu napisany skrypt aby mój tak zwany gracz się poruszał na telefonie,
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PlayerMove : MonoBehaviour
{
public float MoveSpeed;
private void Update()
{
transform.position = new Vector3(Mathf.Clamp(transform.position.x, -2.3f, 2.3f), Mathf.Clamp(transform.position.y,-4,4), transform.position.z);
if(Input.touchCount > 0 && Input.GetTouch(0).phase == TouchPhase.Moved)
{
Vector2 TouchPosition = Input.GetTouch(0).deltaPosition;
transform.Translate(TouchPosition.x * MoveSpeed * Time.deltaTime, TouchPosition.y * MoveSpeed * Time.deltaTime, 0);
}
}
}
lecz ja mam gracza jako celownik i celownik zmienia położenie jeżeli nacisnę i będę przesuwał palcem po ekranie, chciałbym żeby tak to zostało,
teraz to czego nie umiem chciałbym aby właśnie jak najedzie mój celownik na obiekt np na kaczkę i kliknę palcem w przycisk to żeby ta kaczka się usuneła,
Jeżeli byłby ktoś miły i napisał mi ten skrypt albo podesłał link jak to zrobić byłbym bardzo wdzięczny.