• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Skakanie postaci

Cloud VPS
0 głosów
295 wizyt
pytanie zadane 24 marca 2019 w OpenGL, Unity przez Xin_Master Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 24 marca 2019 przez criss

Witam,

natrafiłem na problem z zaprogramowaniem mojej postaci w grze 2D na poruszanie. To dopiero pączątek mojej przygody z Unity i c# więc nie zabardzo wiem co robić.

using UnityEngine;
using System.Collections;
  
public class Movement1 : MonoBehaviour {
    public float speed = 3f;
    private Rigidbody2D rgbody;
      
    // Use this for initialization
    void Start () {
     rgbody = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }
      
    // Update is called once per frame
    void Update () {
  
        if (Input.GetKey (KeyCode.W)){
                          rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed);
                } 
    }
}

 

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 25 marca 2019 przez niezalogowany
rgbody.AddForce(wysokość, ForceMode2D.Impulse);

zamiast

rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed);

 

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 622 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2020 w OpenGL, Unity przez Stami Gaduła (3,790 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 1,009 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2021 w C# przez The_xeenq Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 937 wizyt
pytanie zadane 22 lipca 2019 w Python przez Patryk01 Obywatel (1,270 p.)

93,469 zapytań

142,404 odpowiedzi

322,715 komentarzy

62,852 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...