• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed [Unity] Skakanie

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
605 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2020 w OpenGL, Unity przez Stami Gaduła (3,790 p.)
zamknięte 18 maja 2020 przez Stami

Witam.
W Unity napisałem skrypt odpowiedzialny za skakanie. Skok wywołuje poprzez AddForce:

GetComponent<Rigidbody>().AddForce(0, jumpForce, 0, ForceMode.Impulse);

Problem polega na tym, że system fizyki w unity dziwnie przelicza te siły i obiekt skacze raz wyżej raz niżej (tak jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=MT7tSRSvTJs

Jak zrobić ten skok bardziej statycznym, aby za każdym razem był na tą samą wysokość?
 

komentarz zamknięcia: Rozwiązanie znalezione na innym forum: https://forum.unity.com/threads/jumping.892786/#post-5864317

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 2,935 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 289 wizyt
pytanie zadane 24 marca 2019 w OpenGL, Unity przez Xin_Master Nowicjusz (120 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 1,000 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2021 w C# przez The_xeenq Nowicjusz (120 p.)

93,395 zapytań

142,388 odpowiedzi

322,566 komentarzy

62,753 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...