• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

unity 2d- skok postaci

Object Storage Arubacloud
0 głosów
773 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2021 w C# przez The_xeenq Nowicjusz (120 p.)

Potrzebuje pomocy!
Przeszukałam wiele forum i innych i nie mogę zaprogramować skoku w moim krypcie postac moze latac a nie powinna wedlug moich zamyslow... Proszę o pomoc potrzebuje aby potać mogła płynnie skakać. Oto skrypt (chodzenie też tu jest)
 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Player : MonoBehaviour
{

    public float moveSpeed;
    public float jumpHeight;

    public Transform groundCheck;
    public float groundCheckRadius;
    public LayerMask WhatIsGround;
    private bool grouned;
    public bool DoubleJump;
    public float speed = 3f;
    private Rigidbody2D rgbody;

    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        rgbody = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    void FixedUpdate() {

        grouned = Physics2D.OverlapCircle(groundCheck.position, groundCheckRadius, WhatIsGround);
    
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        if (grouned)
            DoubleJump = false;


        if (Input.GetKey(KeyCode.W))
        {
            rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed);
        }
if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            GetComponent<Rigidbody2D>().velocity = new Vector2(moveSpeed, GetComponent<Rigidbody2D>().velocity.y);
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            GetComponent<Rigidbody2D>().velocity = new Vector2(-moveSpeed, GetComponent<Rigidbody2D>().velocity.y);
        }

    }
}

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 720 wizyt
pytanie zadane 16 stycznia 2020 w C# przez Wungiel Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 218 wizyt
pytanie zadane 15 lutego 2019 w C# przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 406 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2020 w OpenGL, Unity przez Stami Gaduła (3,790 p.)

92,755 zapytań

141,677 odpowiedzi

320,423 komentarzy

62,101 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...