• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

unity 2d- skok postaci

Object Storage Arubacloud
0 głosów
683 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2021 w C# przez The_xeenq Nowicjusz (120 p.)

Potrzebuje pomocy!
Przeszukałam wiele forum i innych i nie mogę zaprogramować skoku w moim krypcie postac moze latac a nie powinna wedlug moich zamyslow... Proszę o pomoc potrzebuje aby potać mogła płynnie skakać. Oto skrypt (chodzenie też tu jest)
 

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Player : MonoBehaviour
{

    public float moveSpeed;
    public float jumpHeight;

    public Transform groundCheck;
    public float groundCheckRadius;
    public LayerMask WhatIsGround;
    private bool grouned;
    public bool DoubleJump;
    public float speed = 3f;
    private Rigidbody2D rgbody;

    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        rgbody = GetComponent<Rigidbody2D>();
    }

    void FixedUpdate() {

        grouned = Physics2D.OverlapCircle(groundCheck.position, groundCheckRadius, WhatIsGround);
    
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        if (grouned)
            DoubleJump = false;


        if (Input.GetKey(KeyCode.W))
        {
            rgbody.velocity = new Vector2(rgbody.velocity.x, speed);
        }
if (Input.GetKey(KeyCode.D))
        {
            GetComponent<Rigidbody2D>().velocity = new Vector2(moveSpeed, GetComponent<Rigidbody2D>().velocity.y);
        }

        if (Input.GetKey(KeyCode.A))
        {
            GetComponent<Rigidbody2D>().velocity = new Vector2(-moveSpeed, GetComponent<Rigidbody2D>().velocity.y);
        }

    }
}

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 700 wizyt
pytanie zadane 16 stycznia 2020 w C# przez Wungiel Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 213 wizyt
pytanie zadane 15 lutego 2019 w C# przez niezalogowany
0 głosów
0 odpowiedzi 388 wizyt
pytanie zadane 17 maja 2020 w OpenGL, Unity przez Stami Gaduła (3,790 p.)

92,570 zapytań

141,422 odpowiedzi

319,643 komentarzy

61,958 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...