• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak się uczyć pythona jeśli znam już podstawy?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,718 wizyt
pytanie zadane 16 września 2018 w Python przez Archiwista Początkujący (250 p.)
zmienione kategorie 16 września 2018 przez Archiwista
Cześć

Ukończyłem właśnie "Python dla każdego. Podstawy programowania."

https://helion.pl/ksiazki/python-dla-kazdego-podstawy-programowania-wydanie-iii-michael-dawson,pytdk3.htm#

Książka jak najbardziej na plus. Wydaje mi się że mam już podstawy tym bardziej że wszystkiego używałem w praktyce.

Jestem dość młody (1 klasa technikum) ale myślę czy nie powiązać z tym swojej przyszłości.

Jak mógłbym się dalej uczyć pythona, rozwijać się? Co wy byście zrobili mając tą 1 książkę za sobą?

Jeśli pytasz o Front-end lub back-end to zdecydowanie to 2

6 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 16 września 2018 przez Secrus Nałogowiec (32,880 p.)
Wymyśl sobie projekt jakiś np. aplikacja konsolowa do przechowywania haseł i loginów. Musisz wymyślić sposób przechowywania haseł w bezpiecznej formie, mechanizm weryfikacji osoby chcącej odczytać hasła... Im dłużej będziesz o tym myśleć to znajdziesz co raz więcej możliwości i rzeczy do odpowiedniego przemyślenia.
+2 głosów
odpowiedź 16 września 2018 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)