Witam,
Ja sam używałem większości i takie są moje spostrzeżenia:
Qt - mnie osobiście się sie podobała, wprowadza sporo rzeczy do c++, na początku wydawała mi się trudna do zrozumienia, nie podoba mi się szczególnie Qtcreator, a chodź w innych środowiskach się da, jest z tym sporo problemów.
SFML - mój faworyt na początek, choć stworzona głównie pod gry, cała biblioteka stworzona na czystej obiektowości, wszystko proste i przejrzyste, oficjalne tutoriale oraz nowość działa w code blocks jedynie z podaniem ścieżek do biblioteki oraz po łatwej konfiguracji w visual studio
WinApi - lekko skomplikowane, lecz się opłaca, typowo pod klasyczne windowsowe okienka, do gier nie polecam
Gtk+ - na Linux zastępowała mi WinApi, mniej nastawiona na okienka, lecz pod Linuxa bardzo dobra, gdy znudzi się prosty SFML
WxWidgets - mi jako biblioteka nie podpasowała, na początku definicja klas okienek, ramek, mi się po prostu nie chciało tego robić, lepszy SFLM, a później, na gdy już trochę więcej się umie, to nie dorasta do pięt WinApi
To jest moja opinia, a Tobie radzę popróbować wszystkiego po trochu i wybrać ulubioną.
Miłego programowania!