• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

c++ sfml podążanie za postacią w labiryncie

Aruba Cloud VPS - 50% taniej przez 3 miesiące!
0 głosów
924 wizyt
pytanie zadane 5 września 2018 w C i C++ przez HitMan Użytkownik (850 p.)
Witam

Piszę gre w sfml i c++ polegającą na poruszaniu się w labiryncie. Plansza zbudowana jest na bazie kafli (tablica 1D) i za ich pomocą także się poruszam (tablica 2D). Problem pojawił się gdy chciałem stworzyć przeciwnika, który by mnie gonił. Nigdy nie programowałem AI i nie wiem jak się do tego zabrać, chodzi mi o ogólny zarys jak to ma wyglądać, a nie gotowy program.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 5 września 2018 przez niezalogowany

Algorytm A*, albo Dijkstra 

komentarz 5 września 2018 przez HitMan Użytkownik (850 p.)
Jak mniej wjęcej zastosować A* z tablicą 2D w której 1 to ścieżka, a reszta to ściany(nigdy nie miałem z nim do czynienia)?
komentarz 6 września 2018 przez Munvik Dyskutant (9,350 p.)
HitMan Youtube

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,474 wizyt
pytanie zadane 27 kwietnia 2019 w C# przez Pytam_PL Użytkownik (520 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 1,246 wizyt
pytanie zadane 2 września 2018 w OpenGL, Unity przez Yashe Dyskutant (7,720 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 284 wizyt
pytanie zadane 18 października 2017 w Grafika i multimedia przez DODO Bywalec (2,950 p.)

93,103 zapytań

142,079 odpowiedzi

321,583 komentarzy

62,445 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Wprowadzenie do ITsec, tom 1 Wprowadzenie do ITsec, tom 2

Można już zamawiać dwa tomy książek o ITsec pt. "Wprowadzenie do bezpieczeństwa IT" - mamy dla Was kod: pasja (użyjcie go w koszyku), dzięki któremu uzyskamy aż 15% zniżki! Dziękujemy ekipie Sekuraka za fajny rabat dla naszej Społeczności!

...