• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Darmowe generatory stron kontra generatory stron opłacane pizzą i kawą

0 głosów
326 wizyt
pytanie zadane 5 lipca 2015 w Offtop przez Dash Nałogowiec (29,650 p.)
Tak jak w temacie, mam w planie stronę internetową. Sam jestem zupełnie zielony, więc szukam rozwiązania które zrobi ją za mnie. Szperając w sieci natrafiłem na masę generatorów stron (często darmowych), oferujących tworzenie witryn w systemie drag and drop, bądź z wielu gotowych schematów. Ograniczenia są spore (jedna skrzynka, limity przesyłu), ale jak to wypada w porównaniu do strony robionej przez człowieka(a raczej programistę). Zależy mi na niskiej cenie (w zasadzie na braku ceny :P), ewentualnie tym żeby mieć skrzynkę mailową i możliwości zrobienia ciekawego designu. Jakie są wady i haczyki takich gotowców?

1 odpowiedź

+2 głosów
odpowiedź 5 lipca 2015 przez Dronojad Obywatel (1,980 p.)
wybrane 5 lipca 2015 przez Dash

Najlepsza
Próbowałem zrobić kiedyś stronę w takim generatorze. Nie miałem wtedy jeszcze pojęcia o programowaniu webowym. Znalazłem niby darmowy generator, stworzenie strony na nim zajmowało bardzo dużo czasu,  a efekty były nie zadowalające... no ale myślę sobie, moja pierwsza strona, sprawdzę ją, chociaż dla testu. I co się okazało? Za wyświetlanie kodu źródłowego trzeba było płacić xD

Oczywiście nic nie płaciłem. Zniechęciłem się wtedy strasznie, później zacząłem się uczyć języków webowych i uwierz  że to jest lepsze rozwiązanie.

A jeśli nie chcesz się uczyć języków programowania to lepiej jest zlecić komuś doświadczonymu napisanie takiej strony. Oczywiście wtedy nie obędzie się bez zapłaty.

​Ja doświadczony nie jestem, ale jeśli strona ta miałaby być napisana w samym HTMLu i CSSie / JavaScripcie to mógłbym "spróbować" coś takiego zrobić - za darmo. Bo na moim etapie ważne jest praktykowanie :)