• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy opłaca się zdawać mature z Informatyki?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,679 wizyt
pytanie zadane 23 maja 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Szczech_08 Nowicjusz (120 p.)
Witam.

Jestem uczniem 2 klasy lo na profilu mat-fiz-inf. Za rok będę pisał mature i nie wiem jakie rozszerzenia wybrać. Myślałem nad samą Informatyką i Angielskim ponieważ uważam, że lepiej napiszę informatykę niż matematykę. Zastanawia mnie czy na rekrutacji matematyka jest wyżej punktowana i czy jest sens pisania rozszerzenia z infy. Dodam jeszcze, że chciałbym iść na informatykę na AGH albo PK.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 23 maja 2018 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
Na pewno jest sens pisania matury z informatyki, pod warunkiem, że napiszesz też matematykę rozszerzoną, bo to ona jest brana głównie pod uwagę. A ta matura z informatyki będzie takim ciekawym dodatkiem :)
0 głosów
odpowiedź 23 maja 2018 przez SUNBIN Obywatel (1,190 p.)

Noto sprawdź to sobie :) wejdź na strony uczelni na dział rekrutacja i sprawdź jakie mają wymagania. 
Np. AGH informatyka na WIEiT: matematyka lub fizyka, lub informatyka to przedmiot główny 0-200 pkt (gdzie 200 pkt to jest 100% z rozszerzenia) wynik rekrutacji W =  4G * J 

– liczba punktów procentowych uzyskanych w części pisemnej egzaminu maturalnego z przedmiotu głównego (maksymalna liczba punktów: 200). 

– liczba punktów procentowych uzyskanych w części pisemnej egzaminu maturalnego z języka obcego (maksymalna liczba punktów: 200)

Czyli informatyka jest traktowana na równi z matematyka i fizyką. Ale każda uczelnia sobie to inaczej liczy, ja na Twoim miejscu nie odpuszczał bym matematyki.

Podobne pytania

+1 głos
1 odpowiedź 317 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 2,015 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk