• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Stoję na rozstaju dróg, a czas się kończy.

Object Storage Arubacloud
+3 głosów
309 wizyt
pytanie zadane 11 maja 2018 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Bytnior Początkujący (350 p.)
Cześć forumowicze,

nawiązując do treści tematu, jestem absolwentem mechaniki i budowy maszyn na kierunku ESOiOO, ze względu na mnogość wyniszczających czynników związanych z wykonywaniem wyuczonego zawodu, zrezygnowałem z obranej ścieżki kariery. Aktualnie pracuję jako kelner, żeby zarobić na studia, kurs, biznes, cokolwiek.

 

Problem polega na tym, że mam wiele zainteresowań, a wybrać jedno to jak zejść do piekła.

 

Interesuję się motoryzacją, sportem, informatyką, przedsiębiorczością i wszystkimi innymi pokrewnymi dziedzinami do poprzednich.

 

Chciałbym pójść na studia informatyczne, bioinformatyczne, ekonometrię. Z drugiej strony chciałbym zostać kimś w branży sportowej. Mógłbym również projektować w AutoCAD-zie, wykształcenie już mam, wystarczy zrobić kurs. Mógłbym również otworzyć swój biznes, mam 3 sprawdzone możliwości związane z gastronomią, motoryzacją, nieruchomościami. Jednak coś wewnętrznie mnie blokuje przed wybraniem jednej konkretnej ścieżki. Próbując wybrać jedną konkretną dziedzinę, czuję się jakbym kroczył w stronę piekła. Automatycznie łapie mnie depresja i się zatracam.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 11 maja 2018 przez Benek Szeryf (91,110 p.)
Wybierz dziedzinę, która jest dla Ciebie najważniejsza, która jest Twoim hobby. Jeśli czujesz, że takiej nie masz i wszystko Ci się podoba tak samo, to wybierz sobie działkę w której najwięcej zarobisz. Jest jeszcze taka szansa, że nie spotkałeś dziedziny, która mogłaby być Twoją pasją. Ale to nic, zawsze będzie mógł zmienić branże w przyszłości, jeśli będziesz miał odpowiednią motywację.
0 głosów