• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Unity bardzo dziwne zachowania warunków w C#

0 głosów
85 wizyt
pytanie zadane 22 kwietnia 2018 w C# i .NET przez kuba802802 Początkujący (360 p.)
zamknięte 26 kwietnia 2018 przez kuba802802

Witajcie mam bardzo, ale to bardzo dziwny problem. Otóż mam warunek i jest z nim taki poblem gdy wpisuje funkcję dajmy na to Debug.Log to warunki na raz się wykonują, że np. 0 jest jednocześnie większe i mniejsze od 7. A gdy dam zapis <= lub >= to warunek jest ignorowany. Naprawdę to jest pierwszy mój taki przypadek i nie wiem co zrobić. Co się tak często nie zdarza.
 

if(maxSegments < actualSegments)
{

coś tam

}else if(maxSegments > actualSegments){

coś tam

}

 

komentarz zamknięcia: Rozwiązanie problemu, ukryte wartości 0 - 0 w zmiennych.
komentarz 22 kwietnia 2018 przez NowyUrzydgownig Gaduła (3,610 p.)
Pewnie robisz to na wątkach i jeden wątek nie jest aktualizowany albo zmieniasz wartość w cosiu.
komentarz 22 kwietnia 2018 przez kuba802802 Początkujący (360 p.)
To jest dobre pytanie, ogólnie miałem problemy z tym że bool się nie updateował wiesz w Unity jest na true, ale po sprawdzeniu wartości jest false, ale to naprawiłem poprzez zmienną prywatną i napisałem metodę, która jest wstanie edytować i pobierać wartość bool'a. To unity robi mi dziwne figle.
komentarz 22 kwietnia 2018 przez kuba802802 Początkujący (360 p.)

@NowyUrzydgownig, A w cośkach to tam mamy Debuga.Log

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 kwietnia 2018 przez kuba802802 Początkujący (360 p.)
Problem rozwiązany Unity postanowiło sobie zapamiętać wartość 0 - 0, a wiadomo że 0 >= 0, i to powodowało spełnienie warunku i jego "ignorancję", a tak de facto nie był ignorowany.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 123 wizyt
pytanie zadane 26 kwietnia 2018 w C# i .NET przez wanttobeanengineer Obywatel (1,040 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 70 wizyt
pytanie zadane 21 czerwca 2017 w C# i .NET przez Yoshua Nowicjusz (200 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 127 wizyt
pytanie zadane 20 sierpnia 2018 w OpenGL, Unity przez MsMaciek123 Pasjonat (16,670 p.)
Porady nie od parady
Publikując kody źródłowe korzystaj ze specjalnego bloczku koloryzującego składnię (przycisk z napisem code w edytorze). Nie zapomnij o ustawieniu odpowiedniego języka z rozwijanego menu oraz czytelnym formatowaniu kodu.Przycisk code

63,144 zapytań

109,387 odpowiedzi

228,533 komentarzy

42,575 pasjonatów

Przeglądających: 198
Pasjonatów: 14 Gości: 184

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto dwie polecane książki warte uwagi. Pełną listę znajdziesz tutaj.

...