• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak mozna zarabiac jako programista bez pracy?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
904 wizyt
pytanie zadane 24 marca 2018 w Ogłoszenia, zlecenia przez niezalogowany
Jestem programistą html i css ale jeszcze trochę mi brakuje do normalnej pracy. Może ktoś by miał jakieś zlecenia albo jakieś proste projekty np. Strony do wykonania itd. Za np 10,20zł
2
komentarz 24 marca 2018 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
Chcesz robić stronę na 20 zł ???. WOW.
Proponuję zrobić kilka własnych projektów do swojego portfolio i ruszyć na podbój firm :) Może się uda znaleźć pracę, choć nie ukrywam, że z samym HTMLem i CSSem daleko nie zajdziesz. Jeśli chcesz robić front-end to przydała by się jeszcze znajomość JavaScript.
komentarz 24 marca 2018 przez niezalogowany
Coś tam umiem z JS i pracuje aktualnie nad pewnym projektem od jakiegoś czasu i tak a propo ile według ciebie wynosiło by zrobienie komuś strony
2
komentarz 24 marca 2018 przez Hiskiel Pasjonat (22,830 p.)
Dobre strony pisze się za ~1000zł (z tego co mi wiadomo). Takie już mniej profesjonalne w okolicach 500.
1
komentarz 24 marca 2018 przez niezalogowany
Naprawdę są to takie ceny?! Nie pomyślałbym o tym że jest to aż tyle. Są może jakies strony na których można się ogłaszać. Myślę że moje strony nie są aż tak profesjonalne jak np to forum czy oficjalna strona Apple ale nie są dobre
3
komentarz 24 marca 2018 przez shotokan Nałogowiec (39,660 p.)
Profesjonalne strony kosztują od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Ale przy takich stronach pracuje cały zespół ludzi jak graficy, front-end developerzy, back-end developerzy. Przy normalnych stronach, tzw. wizytówkowych ceny są w granicach kilkaset złotych. Wszystko zależy od ilości treści, grafiki, skryptów itp.
komentarz 24 marca 2018 przez Daniel90 Pasjonat (17,970 p.)