Witam serdecznie forumowiczów.
Chciałbym wam przedstawić moją pierwszą wydaną na platformę Google Play grę mobilną.
Gra w założeniach jest bardzo prosta gracz rysuję palcem po ekranie linię prowadząc na niej kuleczkę. Gra typu endless runner, z czasem pojawiają się coraz to trudniejsze przeszkody. Gra posiada także 2 dodatkowe tryby po 40 lvl każdy. W grze zdobywa się diamenty (które można zdublować po obejrzeniu reklamy) na koniec rundy, za które kupimy różne skórki do kulki.
Gra jest inspirowana produkcją Color Switch, ale ma dużo mniej wyskakujących reklam. Rozgrywka nie zajmuje dużo czasu więc jest dobra na każdą wolną chwilę (reklama między naszym ulubiony filmem, przejażdżka autobusem, przerwa między zajęciami itp).
Co do strony technicznej gry:
- Gra stworzono na silniku Unity. Siedzę w nim już koło roku.
- Czas produkcyjny około miesiąca (z przerwami). Sam gamplay to kilka dni, reszta czasu to wszystkie dodatki które są w grze (skiny, dźwięki, levele, reklamy, menu)
- Język pisanych skryptów to C#. Gdyby ktoś próbował Unity polecam właśnie ten jest o wiele więcej odpowiedzi w C# niż w JavaScript.
- Grafiki icon są dostępne na Unity Asset Store za darmo, nie potrafię rysować więc musiałem szukać innego rozwiązania. Inspiracja grą Color Switch.
Jestem ciekaw waszych opinii o grze oraz ewentualnych pomysłów.
Link do gry:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.XinTage.LineRider