• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

SFML 2.0 problem dotyczący dźwięku

Object Storage Arubacloud
0 głosów
176 wizyt
pytanie zadane 18 listopada 2017 w C i C++ przez Hadamalush Obywatel (1,880 p.)
edycja 18 listopada 2017 przez Hadamalush

"Witam mam problem z dźwiękiem. Gdy dodaje do gry większą ilość obiektów (więcej niż 5) to w ostatnich kilku obiektach dźwięki nie działaja ,a w konsoli pojawia sie blad:

An internal OpenAL call failed in SoundSource.cpp (65) : AL_INVALID_NAME, an unacceptable name has been specified

Program działa,ale brakuje tych dźwięków. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu."

 

PS Pisałem to co brat dyktował niewidomy. Poprosiłbym zadał pytanie ,gdyż ma problem(robi grę polegającą na dźwiękach ,dla niewidomych). Pozdrawiam.

 

EDIT:

Tutaj brat odkrył ,że mu nie działa:

//int ai(sobiekty* ,sobiekty*);
class gra
{
public:
sf::Clock clockg;

sf::Clock clockatakg;
sf::Clock clockatakp;
sf::Clock clockmyszr;
double szkody;
typedef vector <sobiekty*> rasa;
rasa gracz_1;
rasa potwory_1;
typedef vector <cprzedmioty*> typ;
typ przedmioty;

sobiekty* wgracz_1;
sobiekty* wpotwory_1;
cprzedmioty* wprzedmioty;
sf::Music music[10];
bool dodaj_muzyke();
int ai(sobiekty*,sobiekty*);
int ai2(sobiekty*,cprzedmioty*);
int ai_walkagracz(sobiekty*,sobiekty*);
int ai_walkapotwur(sobiekty*,sobiekty*);

gra()
{
wgracz_1 =new cshrit(10,500);
wpotwory_1 =new ctrolskalny(10,90);
wprzedmioty=new cmiecz_krutki(30,500);

}




int dodajobiekt()
{

gracz_1.push_back(wgracz_1);
potwory_1.push_back(wpotwory_1);


wpotwory_1 =new ctrolskalny(1500,300);
potwory_1.push_back(wpotwory_1);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);
wprzedmioty=new ctopur_wielki(0,500);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);

wprzedmioty=new clekka_zbroja(-10,500);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);
//cienszka zbroja nie ma dzwiekow ale tak sie dzieje kiedy powtuze tu inny przedmiot
wprzedmioty=new ccienszka_zbroja(-20,500);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);

}
int dodanyobiekt()
{
gracz_1[0]->przesun();



 for(int i=0; i<potwory_1.size(); ++i)
 {
if(ai(gracz_1[0],potwory_1[i])==3)
potwory_1.erase( potwory_1.begin()+i);


}




for(int i=0; i<przedmioty.size(); ++i)
{
if(ai2(gracz_1[0],przedmioty[i])==1)
przedmioty.erase( przedmioty.begin()+i);
}
}

int map1();

~gra()
{
delete wgracz_1;
delete wpotwory_1;
delete wprzedmioty;


}




};

 

komentarz 18 listopada 2017 przez draghan VIP (106,230 p.)
Bez kodu można tylko powróżyć. ;)
komentarz 18 listopada 2017 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)

Pokaż proszę swój kod, nie ma tutaj (chyba) proroków. wink

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 190 wizyt
0 głosów
3 odpowiedzi 447 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 1,281 wizyt
pytanie zadane 31 maja 2015 w C i C++ przez Pan Kulomb Pasjonat (18,630 p.)

92,579 zapytań

141,432 odpowiedzi

319,664 komentarzy

61,964 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...