"Witam mam problem z dźwiękiem. Gdy dodaje do gry większą ilość obiektów (więcej niż 5) to w ostatnich kilku obiektach dźwięki nie działaja ,a w konsoli pojawia sie blad:
An internal OpenAL call failed in SoundSource.cpp (65) : AL_INVALID_NAME, an unacceptable name has been specified
Program działa,ale brakuje tych dźwięków. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu."
PS Pisałem to co brat dyktował niewidomy. Poprosiłbym zadał pytanie ,gdyż ma problem(robi grę polegającą na dźwiękach ,dla niewidomych). Pozdrawiam.
EDIT:
Tutaj brat odkrył ,że mu nie działa:
//int ai(sobiekty* ,sobiekty*);
class gra
{
public:
sf::Clock clockg;
sf::Clock clockatakg;
sf::Clock clockatakp;
sf::Clock clockmyszr;
double szkody;
typedef vector <sobiekty*> rasa;
rasa gracz_1;
rasa potwory_1;
typedef vector <cprzedmioty*> typ;
typ przedmioty;
sobiekty* wgracz_1;
sobiekty* wpotwory_1;
cprzedmioty* wprzedmioty;
sf::Music music[10];
bool dodaj_muzyke();
int ai(sobiekty*,sobiekty*);
int ai2(sobiekty*,cprzedmioty*);
int ai_walkagracz(sobiekty*,sobiekty*);
int ai_walkapotwur(sobiekty*,sobiekty*);
gra()
{
wgracz_1 =new cshrit(10,500);
wpotwory_1 =new ctrolskalny(10,90);
wprzedmioty=new cmiecz_krutki(30,500);
}
int dodajobiekt()
{
gracz_1.push_back(wgracz_1);
potwory_1.push_back(wpotwory_1);
wpotwory_1 =new ctrolskalny(1500,300);
potwory_1.push_back(wpotwory_1);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);
wprzedmioty=new ctopur_wielki(0,500);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);
wprzedmioty=new clekka_zbroja(-10,500);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);
//cienszka zbroja nie ma dzwiekow ale tak sie dzieje kiedy powtuze tu inny przedmiot
wprzedmioty=new ccienszka_zbroja(-20,500);
przedmioty.push_back(wprzedmioty);
}
int dodanyobiekt()
{
gracz_1[0]->przesun();
for(int i=0; i<potwory_1.size(); ++i)
{
if(ai(gracz_1[0],potwory_1[i])==3)
potwory_1.erase( potwory_1.begin()+i);
}
for(int i=0; i<przedmioty.size(); ++i)
{
if(ai2(gracz_1[0],przedmioty[i])==1)
przedmioty.erase( przedmioty.begin()+i);
}
}
int map1();
~gra()
{
delete wgracz_1;
delete wpotwory_1;
delete wprzedmioty;
}
};