Witam,
Tworzę projekt w SFML i napotkałem na problem z dźwiękiem. Ideą moją jest kształt, który będzie przebiegał przez planszę od lewej, do prawej. Gracz ma być ustawiony na środku tej planszy, poruszający się kształt natomiast ma wydawać dźwięki.
I teraz: chodzi mi o to, żeby przesuwający się po planszy kształt słyszeć najpierw w lewym głośniku, potem w centrum, a na końcu w prawym, aż w końcu wyjdzie poza planszę i zasięg słuchu.
Niestety, to nie działa. Doprowadziłem ostatnio do sytuacji, w której kształt rzeczywiście się poruszał, dźwięk natomiast nie.
Co zatem zrobiłem?
- Sprawdziłem, czy dźwięk jest w mono - rzeczywiście był;
- Ustawiłem odbiorcę dźwięku (słuchacza) na środku planszy: (0.f, 0.f, 0.f);
- ustawiłem relativeToListener() na true;
- najpierw przesuwałem kształt za pomocą move, a potem setPosition - bez skutku.
Moja prośba: czy mógłby ktoś napisać działający kod, który będzie realizował to, co napisałem, na którym mógłbym się oprzeć w dalszych, programistycznych poszukiwaniach?
Z pozdrowieniami.